Fitness

#gimnastica burta #exercitii burta #abdomen plat

Cele doua exercitii care te scapa rapid de burta

Ne-am obisnuit sa credem ca pentru a da jos un colacel de pe burta este suficient sa facem cateva abdomene in fiecare seara. Doar ca e posibil sa nu avem parte de rezultatul scontat chiar atat de repede pe cat ne-am fi dorit. De ce?

Atunci cand vrem sa eliminam grasimea acumulata in exces nu este suficient sa punem la treaba doar o singura zona a corpului. Specialistii in fitness spun totusi ca sunt suficiente doua tipuri de exercitii pentru a antrena toti muschii corpului si a diminua stratul adipos de pe abdomen.

Iata care sunt cele doua exercitii care te scapa de burta si cum trebuie realizate pentru a avea efect:

- balansul cu kettlebell-ul;

- exercitiile squat;

Fa 15 exercitii de balans cu kettlebell-ul: cu picioarele departate, ridica incarcatura pana la nivelul umerilor cu bratele intinse. O data creat balansul, apleaca-te si lasa Kettlebell-ul sa treaca printre picioare, apoi revino la pozitia initiala. Apoi, imediat fa 15 exercitii squat: stai in picioare, tine picioarele departate la latimea umerilor, talpile orientate spre exterior. Indoaie picioarele, impingand fundul in spate si aplecand usor spatele in fata. Contracteaza muschii abdominali si muschii fesieri, apoi indreapta-ti picioarele, pentru a reveni la pozitia de plecare.

Fara sa faci pauza, fa din nou 14 balansuri cu kettlebell-ul si alte 14 squaturi. Continua asa pana ce ajungi la cate un exercitiu de fiecare tip.

Probabil ca ti se va parea ca fiind vorba doar de doua exercitii nu vei obtine mari rezultate. Gandeste-te insa ca practic faci cate 120 de repetari ale fiecarei miscari, deci in total 240 de exercitii. Si e vorba despre miscari care iti antreneaza intregul corp.

De asemenea, sunt realizate intr-un ritm rapid. In medie, va dura doar trei secunde pentru fiecare miscare, astfel ca vei face cele 240 de exercitii in doar 12 minute.

Daca observi ca nu poti duce la bun sfarsit tot grupul de exercitii, nu-i nimic. Incepe cu un numar mai mic de miscari si creste-l treptat. Si, evident, daca simti ca poti, dupa o scurta pauza poti relua exercitiile.

Nu doar ca arderile tale vor fi mai rapide, dar si metabolismul va fi imbunatatit.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Vedeta lunii septembrie: anghinarea. De ce merita cumparata?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare