Fitness

# schimbari corp #greutati #schimbari #fitness #sport #ridicare greutati

8 schimbari subtile ale corpului care au loc cand incepi sa ridici greutati

Este timpul sa te indepartezi de banda de alergare si sa ridici un set de greutati. Nu trebuie sa renunti la cardio, dar iata cateva motive pentru a include antrenamentele de forta intr-o rutina de fitness bine conceputa.

 

Iti vei depasi limitele

Foarte multe femei considera ca ridicatul greutatilor este doar pentru barbati. Dupa ce constata ca exercitiile cardio nu sunt suficient de bune si au nevoie de altceva, aceste persoane aleg sa ridice greutati si descopera ca isi pot depasi limitele, prinzand incredere in propria persoana.

 

Oasele tale vor deveni mai puternice

Fundatia Nationala de Osteoporoza recomanda exercitii cu greutati pentru a construi oase puternice si pentru a preveni problemele in cazul persoanelor care au deja afectiuni ale oaselor. Bolnavii de osteoporoza ar trebui sa lucreze intens cu greutati.

 

Construirea unui corp armonios

Multe femei sunt preocupate de faptul ca ridicarea greutatilor le va determina sa devina masculine si sa creasca in masa musculara. Daca variezi exercitiile si nu exagerezi cu greutatea aleeasa, vei avea muschi definiti si tonifiati insa nu te vei transforma.

 

Accelerarea metabolismului

Muschiul arde mai multe calorii decat grasimea in timp ce corpul tau este in repaus. Asa ca, in timp ce te faci cardio pentru arderea grasimilor, atunci cand construiesti muschi acestia te vor ajuta sa arzi mai multa grasime in timp ce dormi sau pur si simplu te uiti la televizor. Daca ai adoptat un regim de antrenament cu greutati si totusi simti ca metabolismul tau nu s-a accelerat ar trebui sa aflii cauzele unui metabolism lent.

 

Corpul va ramane tanar mai mult timp

Din cauza listei lungi de beneficii, incluzand oasele mai puternice, metabolismul mai rapid, intretinerea masei musculare si scaderea nivelului de stres, antrenamentul de forta pentru femeile in varsta este sential. Tot ce trebuie sa faci este sa iti aduci aminte sa incepi incet.

 

Obtii performante bune si in alte domenii fitness

Dupa un program intens, forta organismului se va intensifica semnificativ iar rezistenta la fitness v-a creste foarte mult. Acest lucru incurajaza exercitiile intensive si disponibilitatea organismului pentru o gama mai mare de exercitii.

 

Mai multa energie pentru activitatile zilnice

Viata a de zi cu zi imita atat de multe activitati pe care faci la sala, astfel incat iti va fi foarte usor sa te simti bine la serviciu sau acasa. Rutina potrivita de antrenament ajuta la pregatirea corpului pentru viata de acasa. Fie ca te joci cu copiii, ridici cutiile de pe rafturi, te plimbi prin padure si urci scarile, toate aceste activitati sunt mai usor de facut.

 

Ai mai multa incredere in tine

Un avantaj major al exercitiilor cu greutati este impactul psihologic pe care il au asupra mentalitatii unei femei. Majoritatea femeilor sunt surprinse cu placere de cat pot ridica de fapt, sunt mult mai puternice decat credeau si, de asemenea, se simt mandre de noile performante. In plus, antrenamentul cu greutati poate fi facut si in cuplu, ceea ce inseamna o legatura mai puternica cu partenerul.

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.