Dieta si nutritie

#dieta #slabire #ingrasare #cura de slabire

Cum sa mananci mult fara sa te ingrasi

Dietele restrictive sunt cele mai pacatoase. Pe de o parte pentru ca e greu sa te apuci de ele, pe de alta, intrucat creeaza frustrari. De aceea, multe femei se intreaba cum ar putea oare sa manance orice, dar sa nu ia in greutate. Nutritionistii au vesti bune in acest sens. Poti manca chiar mult fara sa te ingrasi.

Totul depinde de felul in care mananci. Mai exact, de combinatiile alimentare pe care le faci si care pot tine departe de tine kilogramele. Iata cum poti manca pe saturate fara sa cresti in volum si in greutate.

Tot mai multe studii scot la iveala asocierea incorecta a alimentelor ca fiind una dintre principalele cauze ale cresterii ponderale. Se pare ca stomacul omului nu poate prelucra mai mult de un tip de mancare la aceeasi masa.

Si asta intrucat pentru ca pentru fiecare grupa alimentara, corpul are nevoie de alt tip de enzime pentru a usura digestia. O serie de combinatii incompatibile sunt menite sa cauzeze disconfort gastric si chiar sa blocheze digestia, fapt care poate avea consecinte grave asupra sanatatii.

Pentru a slabi sau pentru a-ti mentine greutatea nu trebuie nicidecum sa te infometezi. Trebuie doar sa ai grija ce asocieri alimentare faci. Iata, asadar, cum poti manca suficient de mult fara sa pui pe tine niciun kilogram in plus!

Alimentele care pot fi combinate fara restrictii:

* Leguminoase, adica mazare, linte, fasole, soia, naut, cu amidonoase, adica paine, catorfi, paste fainoase, porumb, orez.

* Legume, exceptand cartoful, cu proteine, adica leguminoase si carne.

* Verdeturi si legume, exceptand cartoful, cu grasimi.

* Oua cu branzeturi, legume deoarece este una dintre combinatiile neutre.

* Paste/orez cu peste, oua, branzeturi.

Alimentele care nu ar trebui consumate combinate:

* Carnea/friptura cu garnitura de cartofi.

* Paste fainoase cu sos de carne sau carne.

* Produse de patiserie cu umplutura de carne sau alte fainoase coapte si umplute cu carne.

* Cafeaua/ceaiul cu lapte.

* Carne cu lapte sau produse lactate.

* Carne, peste, oua gatite in combinatie cu grasimi saturate (unt, untura, seu, smantana).

* Fructele cu absolut nimic, ci sa le consumi intre mese, la o distanta de minim 2-3 ore.

* Leguminoase cu carne.

  •   2017-04-17
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Ples

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Monica Voiculeanu: Microscopul operator in medicina  dentara

Expertul Acasa.ro, dr Monica Voiculeanu, medic specialist endodontie

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Bilal Takouzli, medic stomatolog:  Molarii de minte neerupti, spaima dintilor sanatosi

Expertul Acasa.ro, dr Bilal Takouzli, medic stomatolog, specialist in chirurgie dento-alveolara

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii