Dieta si nutritie

# dieta 7 zile # dieta rosii #dieta usoara #dieta rapida

Slabeste 5 kilograme in 7 zile cu dieta cu rosii

Rosiile sunt aliatul perfect in lupta cu kilogramele in plus. Ele contin 94% apa si au doar 17 calorii la 100 de grame.

De asemenea, rosiile contin salicilati, care ajuta sistemul circulator si previn aparitia bolilor cardiovasculare. Ele sunt bogate si in antioxindati, de aceea iti vor mentine pielea sanatoasa, si contin licopen, o substanta care previne aparitia cancerului uterin si osteoporoza.

Totodata, rosiile scad nivelul hormonilor care produc pofta de mancare, unul dintre cei mai importanti fiind grelina. Rosiile au, de asemenea, o concentratie mare de potasiu si vitaminele C si B, care ajuta organismul sa lupte cu infectiile si intaresc sistemul imunitar.

Daca toate aceste beneficii te-au convins sa incerci dieta cu rosii, iata meniul complet, pentru 7 zile:

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert, o felie de branza slaba, o felie de paine integrala, un pahar cu suc de rosii si o cafea neindulcita

Pranz: 20 de grame de paste fierte, o salata din trei rosii, ceapa verde, patrunjel si suc proaspat de lamaie, un iaurt degresat si un pahar cu suc de rosii

Cina: supa de rosii, 100 de grame de piept de pui la gratar si o piersica ori un mar.

Ziua 2

Mic dejun: o felie de branza degresata, o rosie, doua felii de paine integrala si o ceasca de ceai neindulcit

Pranz: supa de rosii, 150 de grame de peste la gratar si un pahar cu iaurt degresat

Cina: o salata din trei rosii, doi castraveti, ceapa verde, salata verde, suc proaspat de lamaie si cateva cirese.

Ziua 3

Mic dejun: o salata de fructe si o cafea fara zahar

Pranz: o salata orientala cu 150 de grame de carne de pui la gratar si un pahar cu suc de rosii

Cina: 100 de grame de piure de cartofi, un ou fiert si o salata din trei rosii.

Ziua 4

Mic dejun: o felie de branza degresata, doua felii de paine integrala, un pahar cu suc de rosii si un ceai neindulcit

Pranz: 150 de grame de peste fiert, o salata de rosii cu castraveti si ceapa verde si si o nectarina

Cina: supa de rosii, 200 de grame de fasole verde fiarta si o salata de fructe.

Ziua 5

Mic dejun: o ceasca cu compot de ananas si o cana cu lapte dulce degresat

Pranz: un ou prajit, doua felii de paine integrala, un bol cu salata de rosii si castraveti si o caisa

Cina: 200 de grame de ciuperci la gratar, 30 de grame de cascaval, o salata din doua rosii si un pahar cu suc de rosii.

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Vedeta lunii septembrie: anghinarea. De ce merita cumparata?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.