Dieta si nutritie

#fitness #slabire #dieta #cura slabire

Dieta de doua zile: cum sa slabesti rapid si sanatos in cel mai scurt timp

In general, daca vrei sa slabesti trebuie sa urmezi o dieta indelungata si obositoare, insa ce faci daca ai nevoie urgent de o silueta mai subtire si mai armonioasa? Este foarte simplu: urmezi o dieta de doua zile, ale carei rezultate merita toata eforturile. Sigur ca nu este suficient sa fii atenta doar la ceea ce mananci. Trebuie sa faci si putina miscare pentru a-ti tonifia muschii si a sustine arderea metabolica.

Inainte de a incepe dieta, trebuie sa stii ca ai voie sa consumi cel mult 1200 de calorii pe zi. De asemenea, trebuie sa bei 2-3 l de apa plata, pentru a-ti hidrata organismul. Nu ai voie sa consumi produse rafinate, junk food, fast food si prajeli.

Dieta pentru ziua 1

Micul dejun pentru prima zi de dieta trebuie sa-ti furnizeze in special fibre si proteine, adica substante nutritive care te ajuta cel mai mult sa slabesti. La pranz, ai nevoie tot de proteine si fibre care sa-ti confere senzatia de satietate si sa sporeasca arderile, iar la cina ar trebui sa consumi alimente care iti furnizeaza grasimi sanatoase. Asadar, iata cum poate arata meniul pentru prima zi de dieta.

Mic dejun: tarate de ovaz cu lapte de soia, nuci si un mar mic (300 de calorii)
Pranz: 2 felii de paine din faina integrala, fasole in sos de rosii si putin busuioc (400 de calorii)
Gustare: 1 iaurt simplu degresat, cu o lingura de miere (100 de calorii)
Cina: somon la gratar cu suc de lamaie, alaturi de broccoli si quinoa (400 de calorii)

Sport pentru ziua 1 de dieta

Daca vrei sa obtii rezultate uimitoare in doar doua zile, trebuie sa faci sport. Antrenamentele cardio, practicate dimineata si seara, sunt perfecte, deoarece intensifica arderea grasimilor.

Dieta pentru ziua 2

In cea de-a doua zi de dieta este foarte important sa furnizezi organismului substante nutritive si vitamine. Ai voie sa mananci un ou, spanac, orez brun si alte produse sanatoase si proaspete. Iata cum poate arata meniul tau pentru cea de-a doua zi de dieta.

Mic dejun: 2 felii de paine din faina integrala cu 1 lingura de unt de migdale si o mana de afine
Pranz: un ou fiert tare, cu salata de spanac, cartof copt si morcovi. In salata poti adauga un dressing de ulei de masline si otet
Gustare: o mana de migdale si un mar
Cina: piept de pui la gratar cu orez brun si salata de legume

Sport pentru ziua 2 de dieta

Acum ca i-ai asigurat organismului tau toate substantele de care are nevoie pentru a accelera arderea grasimilor, trebuie sa faci si miscare pentru a arde caloriile. De aceasta data, este bine sa optezi pentru exercitii cu mingea de fitness si cu greutati, care te ajuta sa-ti tonifici corpul.

Cum previi efectul Yo-Yo

Dieta de 2 zile este un mod rapid de a slabi, dar trebuie sa stii ca, pe cat de repede scapi de kilograme, pe atat de repede le poti pune la loc. Este vorba despre temutul efect Yo-Yo, care apare dupa ce tii o dieta si revii brusc la alimentatia obisnuita.

Pentru a preveni efectul Yo-Yo dupa dieta de doua zile, este important sa introduci treptat alte alimente in meniul tau, astfel incat organismul sa asimileze usor, usor caloriile, fara sa le stocheze la loc in depozite adipoase. De asemenea, incearca sa-ti continui programul zilnic de sport.

Sursa foto:healthandfitnesstalk.com

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului