Fitness

# barbie dubla #sport #exercitii

5 exercitii care te ajuta sa scapi de barbia dubla

O alimentatie potrivita si activitatea fizica regulata sunt doar doua dintre modalitatile prin care organismul poate ramane tanar si in forma cat mai mult timp. Acest lucru este valabil insa si pentru muschii faciali, care tind sa isi piarda fermitatea odata cu varsta.

Editorii Bright Side au realizat o lista cu cele mai bune exercitii menite sa te scape de barbia dubla, de ceea ce numim in termeni populari gusa si care este foarte inestetica.

Inainte de toate, la fel ca la orice exercitiu, e importanta incalzirea muschilor, in acest caz, a muschilor fetei. Pentru aceasta, trebuie sa executi miscari ale maxilarului inferior inainte si inapoi si in stanga si in dreapta de 8-10 ori, fara smucituri bruste.

1. Cupa

 

Deschide gura si trage buza de jos peste dintii inferiori. Imagineaza-ti ca trebuie sa formezi cu gura o lingura in care sa tii apa. Lasa capul in jos in timp ce tragi buza spre in gura buza si ridica-l in momentul in care ai inchis gura. Efectueaza acest exervitiu de 5-7 ore si asigura-te ca in tot acest timp colturile buzelor tale sunt relaxate complet.

2. Atinge-ti nasul

 

O barbie dubla este de asemenea asociata cu o slabire a muschilor hioidieni. Acestia trebuie, asadar, intariti. Scoate limba cat mai mult posibil si incearca sa ajungi cu varful ei la nas. Mentine buzele relaxate. Repeta de 5 ori.

3. Intinde-ti obrajii

 

Daca vrei sa obtii din nou o piele ferma si chipul tau sa capete un aspect mai tanar, e important sa intensifici muschii faciali. Intoarce capul spre stanga si intinde maxilarul inferior inainte. Ar trebui sa simti cum se intind muschii din partea din stanga gatului. Apoi intoarce capul spre dreapta si fa aceeasi miscare. Repeta exercitiul de 5 ori pe fiecare parte.

4. Saruta girafa

 

Imagineaza-ti ca trebuie sa pupi o girafa sau pe cineva care este foarte inalt. Iti incretesti buzele, ridici capul aplecandu-l usor spre spate si iti intinzi cat poti de mult gatul. Ar trebui sa simti o tensiune puternica in gat. Mentine pozitia timp de 5-8 secunde, apoi relaxeaza-te. Repeta exercitiul de 5 ori.

5. Razi

 

Strange din dinti cu gura inchisa si incearca sa intinzi colturile buzelor cat mai larg posibil. Impinge limba sprijinind-o de cerul gurii greu, crescand treptat forta de presare. Ar trebui sa simti o tensiune puternica in muschii barbiei. Mentine apasat timp de 5 secunde, apoi relaxeaza-te timp de 3 secunde. Repeta de 5-8 ori.

  •   2017-02-13
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Ples

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu: In ce situatii apelam la liftingul facial lichid

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu, medic dermatovenerolog

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu: Marirea buzelor- necesitate reala sau trend?

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu, medic dermatovenerolog

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii