Fitness

#sport #dans #aerobic #dieta

8 activitati fizice pentru slabit

De cele mai multe ori, pentru a ajunge la silueta ideala ai nevoie in primul rand de o dieta de slabit , de un mod de viata mai sanatos, dar si de un program de exercitii fizice. Daca ai stabilit deja regimul alimentar pe care vrei sa il urmezi si regulile unui nou stil de viata mai ordonat, nu iti mai lipseste decat exercitiul perfect, care sa te ajute sa ai un corp de invidiat intr-un timp record.


Iata 8 modalitati interesante de a face miscare si numarul de calorii pe care le poti pierde:


Aerobic


Cu ajutorul aerobicului poti pierde, intr-o singura ora, aproximativ 800 de calorii. Mai mult decat atat, aerobicul te poate ajuta sa-ti modelezi bratele, picioarele, abdomenul si fundul intr-un mod cat se poate de placut, iar rezultate se vor vedea inca din primele doua saptamani.


Bicicleta


In functie de cat de rapid pedalezi, poti pierde intre 500 si 1000 de calorii intr-o singura ora de mers pe bicicleta. Aceasta activitate este o metoda rapida de a arde caloriile, in plus, poti pedala zi de zi, indiferent de anotimp cu ajutorul unei biciclete medicinale. Mai mult decat atat, in tot acest timp poti vorbi la telefon, poti asculta muzica sau te poti uita la televizor.


Inot


O ora de inot intens te poate lasa fara 700 de calorii. Desi este o metoda placuta de relaxare si tonifiere , inotul intens nu este recomandat daca nu esti obisnuit cu  efortul fizic indelungat. Cel mai bine este sa o iei treptat, cu 10 minute de inot in prima saptamana si sa adaugi cate 5 minute in plus cu fiecare saptamana care trece.


Tenis de camp


O ora de tenis te va ajuta sa te descarci de energiile negative si in acelasi timp vei pierde 800 de calorii. Tenisul este o adevarata minune deoarece iti ofera un tonus excelent, iti lucreaza toate grupele de muschi (dar in special mainile, picioarele si abdomenul) si te ajuta sa te destinzi.


Canotaj


Desi este un pic mai dificil sa practici canotajul, daca ai aceasta ocazie ar fi bine sa nu o ratezi deoarece poti pierde aproximativ 600 de calorii pe ora. Canotajul ofera un tonus excelent bratelor si fermitate bustului, insa lucreaza cu succes si muschii spatelui si ai abdomenului.


Jogging


Daca alergi timp de 30 de minute te alegi cu o energie uimitoare si cu 320 de calorii in minus. Fie ca optezi pentru o cursa in jurul blocului sau intr-un parc, este foarte important sa nu exagerezi si sa nu te fortezi sa alergi mai mult decat poate corpul tau. Daca nu esti obisnuit cu efortul fizic, este suficient ca in primele zile sa alergi 10 – 15 minute, dupa care sa maresti timpul de alergare cu fiecare zi care trece.


Dans


O ora de dans inseamna 600 pana la 800 de calorii in minus si unde mai pui ca imbini utilul cu placutul? Nu ai nevoie de un abonament la o sala de dans si nici nu trebuie sa-ti achizitionezi un echipament special. Ai nevoie doar de chef si muzica antrenanta.


Plimbare


O plimbare de o ora este o modalitate placuta de a te relaxa. In acest timp, poti pierde 360 de calorii. Nu este nevoie sa  grabesti pasul sau sa imbraci un echipament sportiv , ci este suficient sa iti iei partenerul de viata, un prieten sau coleg si sa faceti ocolul unui parc.

 

  •   2010-01-21
  •   41918 vizualizari
  •   comentarii

Articol scris de

Ana-Maria Dragota

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Celulita inseamna obezitate?

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Mierea si frumusetea din antichitate pana in prezent!

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Masajul cu bambus, secretelul unui posterior de invidiat

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Mierea si frumusetea din antichitate pana in prezent!

Pune o intrebare