Terapii alternative

# dureri sciatica #nervul sciatic

Cum scapi de durerile provocate de nervul sciatic

Cei mai multi dintre noi avem joburi sedentare, iar acestea vin la pachet cu dureri de spate ce pot deveni cumplite. Statul prea mult timp pe scaun afecteaza nervul sciatic de cele mai multe ori, iar crizele sunt foarte greu de suportat.

Pandemia de coronavirus a obligat multi oameni sa lucreze exclusiv de acasa in ultimele luni. Sedentarismul s-a acutizat si, odata cu el, si problemele pe care le provoaca. Pandemia de coronavirus a generat si o adevarata „epidemie” de crize de sciatica printre cei care stateau si asa prea mult timp pe scaun.

Daca locul de la birou parea incomod, multi au aflat ca nici a munci de pe canapeaua de acasa nu este chiar asa de bine. A sta in sezut aproape toata ziua nu este benefic pentru sanatatea noastra in general, mai ales daca nu ai parte de un suport lombar optim. In acest caz aparitia durerilor de spate asociate cu nervul sciatic este doar o chestiune de timp.

Cum se manifesta crizele de sciatica

Durerea sciatica este una puternica si afecteaza partea de jos a spatelui, soldurile, muschii fesieri si picioarele; de regula, aceasta se manifesta pe o singura parte a corpului. Daca la toate acestea adaugam si lipsa de miscare, de exercitii fizice, coloana vertebrala va avea mult de suferit.

Cand aveti dureri puternice de spate, cel mai bine este sa va faceti imediat o programare la medic, in loc sa va diagnosticati singuri. Totusi, daca nu aveti o leziune traumatica, puteti incerca o serie de remedii la indemana, care sa va aline durerile.

Daca suferiti de dureri in zona lombara, iata cateva sfaturi care sa va ajute:

1. Covoras si perna de presopunctura

Presopunctura este folosita in medicina traditionala chineza de secole, in special pentru alinarea durerilor. Studiile au aratat ca presopunctura ar putea ajuta in tratarea durerilor asociate cu nervul sciatic sciatice, dar efectele sale sunt limitate. Totusi, demonstrat stiintific este faptul ca presopunctura realizata cu ajutorul covoraselor speciale ajuta la alinarea durerilor de spate in general. Va puteti intinde pentru cateva minute cu spatele gol pe covorasul pentru presopunctura, plasand pernuta in zona lombara. Veti observa cat de repede va este alinata durerea.

2. Extensii pentru solduri

Pentru a contracara efectele statului pe scaun timp indelungat, sunt absolut necesare exercitiile fizice precum extensiile. In mediul online puteti gasi o multitudine de clipuri video care sa va invete cum sa le realizati pentru a va alina durerea de spate.

3. Mingii pentru masaj 

Masajul terapeutic poate ajuta in cazul durerilor asociate cu nervul sciatic, dar daca nu este posibil sa mergeti la un centru specializat, puteti apela cu incredere la o minte pentru masaj. Este recomandat sa folosim unele de o rigiditate potrivita pentru a evita accidentarile.

4. Analgezice

Daca durerile nu cedeaza cu niciun alt truc, puteti apela la anti-inflamatoare nesteroidiene, insa numai dupa ce consultati un medic care va poate indica frecventa cu care le puteti folosi. Daca nu vreti sa luati medicamente, este recomandat consumul de turmeric, un anti-inflamator natural si fara efecte secundare.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din naturist

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Semintele de chia, rasfatul de dimineata

Sase jocuri educative de interior pentru iarna

Pune o intrebare