Terapii alternative

# tratament anxietate # remedii anxietate #atac de panica #anxietate

Cum sa treci peste un atac de panica in 4 pasi simpli

Un examen sau un interviu important iti face pulsul sa o ia razna, palmele sa-ti transpire, iar cuvintele sa-ti dispara din vocabular? Nu-ti face griji, este doar o simpla criza de anxietate, iar cu putin exercitiu vei reusi sa-ti stapanesti astfel de stari.

Anxietatea este o stare accentuată de neliniște, în care ne așteptăm să se întâmple ceva rău sau simțim că nu ne mai aflăm în siguranță. Neliniștea se manifesta si la nivel fizic, nu doar psihic: inima ne bate mai puternic, respirația ne este îngreunată sau foarte accelerată, ne simțim mușchii încordați, transpirăm, ne strânge stomacul. Atacul de panica este nivelul "superior" al anxietatii si de cele mai multe ori are consecinte serioase: senzatie de paralizie, privirea se poate intuneca, chiar simti ca un lesin este iminent. 

Iata ce trebuie sa faci ca sa nu ajungi in aceste situatii: 

Pasul 1: Trage aer in piept timp de 4 secunde 

Pasul 2: Tine-ti respiratia timp de 7 secunde 

Pasul 3: Expira profund timp de 8 secunde 

Pasul 4: Repeta de 2-3 ori 

Totusi, daca starile de anxietate se repeta sau se agraveaza, este recomandat sa vizitezi un psiholog pentru a regla nivelul de stres. 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din naturist

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare