Terapii alternative

8 pasi pentru o toamna sanatoasa

Toamna este un anotimp perfect pentru schimbari, acum, cand zilele s-au micsorat si temperaturile au scazut. Este timpul sa va reglati obiceiurile si sa faceti cateva mici schimbari dar care cu siguranta vor avea rezultate nesteptate.
1. Mancati fasole Daca vrei sa-ti imbunatatesti sanatatea in aceasta toamna, include in dieta ta si fasolea. Mananca cel putin 3 cesti de fasole pe saptamana. Fasolea este un aliment usor, cu o aroma deosebita. Este bogata in proteine, fier, acid folic, fibre si potasiu.
2. Alunga stressul impreuna cu prietenii Toamna este un moment potrivit de a relua vechile prietenii, dupa tumultoasa vara, cu vacantele ei calduroase, si de a va relaxa impreuna. Asa ca nu mai sta, pune mana pe telefon si suna un prieten drag, pe care nu la- mai vazut de mult timp. Emotiile pozitive te vor face sa te simti bine, si astfel stresul va fi uitat.
3. Ai grija de dintii tai Acum este momentul sa renunti la vechile obiceiuri proaste . Asta inseamna ca trebuie sa renunti la mestecatul de gheata si popcorn. Gheata este un cristal, la fel si dintele. Cand cele doua se intalnesc, cineva trebuie sa renunte; de obicei este dintele. Popcornul poate si el sa sparge dintele sau sa il fisureze, iar resturile pot ramane in gingii si cauza depuneri bacteriene.
4. Distreaza-te prin fitness Imbunatateste-ti exercitiile fitness in aceasta toamna: incearca unele mai putin conventionale. Inscrie-te la cursuri de dans sau practica Yoga, Pilates, Tai chi. Te vei simti mult mai energizat si cu siguranta vei ramane fidel. 5. Fa-ti un control al ochilor Daca vrei sa-ti imbunatatesti vederea, fa o pauza de la lucrurile zilnice, si programeaza-te la un oftalmolog . Un control complet, iti va arata starea sanatatii ochilor tai.
6. Ai grija de inima ta Programea-za la doctorul tau si controleaza-ti presiunea sangelui si colesterolul. Cunoscand aceste date iti va fi mai usor sa diminueezi riscul aparitiei unor boli cardice.
7. Incalzeste-te cu vin Bea un pahar de vin la temperatura camerei. Te va incalzi iar vinul, in special cel rosu, este benefic pentru afectiunile cardiace. Oricat ar fi de bun, retine ca este un alcool, si un pahar pe zi este suficient. Femeile insarcinate ar trebui sa se abtina.
8. Ai grija sa dormi suficient Incearca sa iti sincronizezi somnul cu programul tau din exterior. Seara evita lumina puternica cu doua trei ore inainte de timpul de culcare. Astfel dimineata te vei trezi plin de energie. Incercati aceste sfaturi si cu siguranta va vor ajuta sa fiti plini de energie si increzatori.
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din naturist

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.