Terapii alternative

#oameni sanatosi #obiceiuri oameni sanatosi #dimineata

4 lucruri pe care oamenii sanatosi le fac dimineata

Nu e usor sa ai un program organizat si sa pastrezi mereu acelasi ritm, dar nici imposibil. Cu siguranta cunosti oameni care sunt mai energici ca niciodata dimineata de la prima ora, dar si oameni care se trezesc foarte greu si care abia dupa pranz reusesc sa se mobilizeze si sa fie activi. Chiar si tu faci parte din una din cele doua categorii, iar daca te incadrezi in ultima mentionata, cel mai probabil vrei sa schimbi asta sau macar sa mai corectezi cate ceva din felul in care iti incepi diminetile. Vrei sa stii cum iti poti incepe ziua mai bine si mai sanatos? Inspira-te de mai jos si schimba-ti stilul de trai, ca sa te trezesti cu zambetul pe buze.

Incepe cu un portie de energie

Stiai ca mierea de Manuka este o binecuvantare pentru organismul uman? Produsul, obtinut exclusiv cu ajutorul albinelor care traiesc in Noua Zeelanda, nu este numai un antibiotic natural, chiar cel mai puternic cunoscut, dar este si drumul cel mai usor de la un corp obosit la unul care explodeaza de energie. O lingurita de miere de Manuka pe stomacul gol te va face sa iti incepi ziua sanatos si te va proteja de raceli, afectiuni ale pielii si chiar de probleme gastro-intestinale. Incearc-o pentru o perioada si vei vedea cum diminetile tale se vor transforma in perioada ta preferata din zi.

Fa-ti patul

Da, ai citit bine. Aceasta activitate care e, pe cat de banala, pe atat de ocolita in primele ore ale diminetii, te poate ajuta sa iti pastrezi corpul mai sanatos pe termen indelungat. Doar ca „reteta” nu e cea clasica, adica sa asezi patura si perna imediat dupa ce te-ai ridicat din pat. Deschide geamul larg si lasa camera sa se aeriseasca cat timp iti faci toaleta de dimineata. Abia dupa aceea poti face patul, pentru ca altfel vei pastra toti acarienii sub asternuturi.

Facutul patului te va ajuta nu doar fizic, ci si la nivel psihologic, fiind o forma de auto-disciplina, pe care o poti obtine numai prin depasirea rezistentei fizice si mentale. Asa ca, incepand de maine dimineata, nu pleca de acasa fara sa iti faci patul.

Fa putina miscare

Nu spune nimeni sa iti continui rutina zilnica cu un antrenament ca la sala de fitness, insa cateva exercitii simple de dezmortire a oaselor si intindere a muschilor te vor ajuta foarte mult sa iti intri in ritm mai usor. Pilates este cea mai buna varianta de miscare pe care o poti practica la tine acasa. Astfel, vei accelera metabolismul, circulatia sangelui si te vei pune pe picioare cat ai zice peste.

Nu sari peste micul dejun

Daca nu te-ai obisnuit inca sa mananci imediat dupa ce te-ai trezit, ar trebui sa te straduiesti sa o faci, ca sa iti intre in reflex. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Gandeste-te la corpul tau ca la un motor de masina. Atata timp cat nu o alimentezi, nu ai cum sa o folosesti. La fel este si organismul tau, are nevoie de combustibil de la prima ora a diminetii, ca sa poata functiona. Incearca cu portii mici initial, ca sa te obisnuiesti, si apoi continua cu cantitati normale si suficiente pentru timpul de activitate pe care o faci.

Sursa foto: pixabay.com

Advertorial

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din naturist

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: De ce nu recomand faina alba. Ce alternative avem

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: De ce nu recomand faina alba. Ce alternative avem

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.