Fitness

#exercitii fizice acasa # trucuri sport #fitness #exercitii fizice #sport

Un strop de imaginatie va poate ajuta sa ramaneti in forma chiar si acasa

Poate fi o provocare sa va antrenati acasa, insa cu putina motivatie si creativitate puteti alcatui o rutina completa folosind lucruri pe care le gasiti prin casa. Iata cateva dintre exercitiile si echipamentele mele preferate. Nu uitati, siguranta este esentiala, asa ca evitati sa folositi obiecte care se pot sparge, ascutite sau instabile.

 

Rucsacul nu este doar pentru mers la scoala: Un rucsac este extraordinar deoarece il puteti pune in fata sau in spate pentru a executa genuflexiuni si fandari. Rucsacul permite o repartizare uniforma a greutatii si este usor de purtat. Puteti umple rucsacul cu carti grele sau conserve din camara si executa fandari si genuflexiuni.

Recipiente cu apa: Puteti folosi recipiente cu apa sau sticle de sapun lichid umplute cu apa pentru a lucra partea superioara a corpului – puteti face exercitii pentru biceps si triceps sau fluturari laterale. Avantajul recipientelor cu apa este ca le puteti goli pentru a le face mai usoare sau dimpotriva, le puteti umple pentru o greutate mai mare. Fiti creativi cu tipurile de recipiente, insa recomand sa utilizati doar apa si nu detergent. Asigurati-va ca spalati recipientele refolosite inainte de a le folosi pe post de greutati.

Razie prin camara: Pentru optiuni cu greutate mai mica, conservele de alimente fac minuni atunci cand sunt utilizate in exercitii pentru partea superioara a corpului.

Folositi o coarda sau o franghie: Corzile sau franghiile pot fi folosite pentru a sari coarda. Saritul corzii sau a franghiei este fantastic pentru a imbunatati performanta cardiovasculara. Asigurati-va doar ca acestea sunt dintr-un material care nu va poate rani daca va loveste in timp ce sariti. De obicei, corzile mai groase sunt mai bune decat cele mai subtiri.

Alunecari pe lavete: Puteti folosi lavete pe gresie pentru o serie de exercitii, printre care pozitia plansa si imbunatatirea stabilitatii. Plasati cate o laveta sub fiecare picior si executati crunch prin alunecare prin glisarea picioarelor inspre piept.

Scaune: Puteti folosi un scaun solid pentru exercitii pentru triceps si chiar pentru variatii de flotari. Pentru siguranta, verificati sa fie un scaun solid. Testati-l prin aplicarea unei presiuni inainte sa presati cu greutatea intregului corp.

Greutati diverse: O punga de orez, o fata de perna sau o poseta plina pot fi accesorii excelente. Aceasta metoda este foarte buna pentru a executa exercitii de genul celor cu kettle bell si minge medicinala. Sunt atat de multe miscari pe care le puteti face doar cu o geanta plina.

Accesorii de bucatarie: O oala din fonta cu manere este un accesoriu excelent pentru ridicari frontale. Tineti manerele de o parte si de alta si faceti ridicari frontale lente controlate, pentru a lucra umerii.

Comori din gradina: Sunt foarte multe lucruri in gradina care va pot ajuta sa transpirati. O roaba plina cu materiale de gradinarit, precum saci cu pamant si sapatul in gradina va pot lucra foarte multi muschi si creste ritmul cardiac. Un furtun de gradina pus in doua poate fi un inlocuitor excelent pentru funiile de lupta.

De Samantha Clayton, OLY, ISSA-CPT, Vice President, Worldwide Sports Performance and Fitness, Herbalife Nutrition

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Adevarul despre MURATURI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.