Fitness

#exercitii fizice #tonifiere #gantere #abdomen #posterior

Spune adio grasimii: 3 exercitii care iti tonifiaza corpul in doua saptamani

Fiecare persoana are un anumit tip de silueta, care predispune la acumularea unui strat mai gros sau mai subtire de tesut adipos. Urmarea unei diete de slabire este eficienta pentru eliminarea surplusului de kilograme, insa rezultatele pot fi de scurta durata, dupa care depozitele adipoase apar din nou. Pentru a preveni aceasta situatie, sportul este esential. El contribuie atat la accelerarea arderilor, cat si la tonifierea corpului.


Un trup tonifiat este mai suplu si mai atragator. Asadar, te tenteaza sa spui adio grasimii si sa-ti tonifiezi muschii? In doar doua saptamani poti obtine primele rezultate, iar daca perseverezi, vei reusi nu doar sa slabesti si sa arati bine, ci si sa te simti bine.

1 Exercitii pentru tonifierea abdomenului

Tesutul adipos de pe abdomen nu este doar inestetic, ci si periculos pentru sanatate, deoarece poate favoriza aparitia anumitor boli, cum ar fi cele de inima. Tonifiaza-ti abdomenul in doar doua saptamani cu urmatorul exercitiu. Intinde-te pe burta, adu-ti palmele la ceafa, apoi ridica trunchiul concomitent cu picioarele, astfel incat singurul sprijin sa ramana bazinul. Repeta exercitiul de 10 ori, fa o scurta pauza, apoi executa inca un set de exercitii.



Sursa foto:glamour.com

2 Exercitii pentru tonifierea posteriorului

Pentru tonifierea posteriorului ai nevoie de exercitii care sa solicite muschii gluteali si muchii coapsei. Repetate zilnic, timp de doua saptamani, aceste exercitii te vor ajuta sa ai un posterior mai tonifiat si o piele mai ferma. Pentru rezultate mai rapide, foloseste greutati in ambele maini.

Stai in pozitie dreapta si apleaca-ti trunchiul in fata. Concomitent cu aceasta miscare, ridica un picior si intinde-l in spate pana ce ajunge sa fie paralel cu solul. Tine mainile intinse si indreptate in jos. Repeta exercitiul de 10 ori, apoi schimba piciorul si fa inca doua-trei seturi de miscari.

Sursa foto: fitnessmagazine.com

3 Exercitii pentru un spate tonifiat

Ai putea crede ca spatele este ultimul loc in care se acumuleaza depozite adipoase, insa este suficient sa privesti in oglinda cum iti vine sutienul, pentru a vedea ca si spatele poate lasa la vedere un strat inestetic de grasime. Daca bretelele sutienului iti "taie" pielea, adica scot la iveala "colacei", ai nevoie urgenta de exercitii.

Pentru tonifiere si topirea grasimilor, fa cat mai multe exercitii de inviorare care presupun indreptarea spatelui si inclinarea trunchiului spre stanga si spre dreapta.



Sursa foto:buzzle.com
 

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.