Fitness

#slabire #exercitii fizice #sport

Slabeste rapid cu lucruri pe care le ai deja in casa

Ne apropiem incet, dar sigur, de sfarsitul iernii si, dupa rasfaturile culinare din perioada sarbatorilor, recapatarea formei fizice devine importanta pentru tot mai multi dintre noi. Cum altfel sa asteptam primavara si sezonul hainelor mai subtiri, daca nu scapam de cele cateva kilograme acumulate in sezonul rece?

In loc sa apelezi la solutii costisitoare pentru a scadea in greutate, ai putea sa te folosesti de obiecte pe care cel mai probabil le ai deja in casa, dar nu ti-ar fi trecut prin cap sa le folosesti pentru antrenament.

Desi pare simplu, sa faci exercitii la tine acasa poate fi o adevarata provocare fie pentru ca nu ai spatiu, fie pentru ca nu ai timp, fie pentru ca mereu te intrerupe cineva. Ai nevoie doar de putina motivatie si de creativitate pentru a pune la punct un plan de antrenament complet cu lucruri aflate la indemana.

Rucsacul, folosit pe post de greutati

Cu siguranta ai in casa un ghiozdan sau un rucsac, pe care il poti folosi cu incredere ca greutate in timp ce faci genuflexiuni sau extensii. Il incarci cu cat poti duce (carti, pungi de zahar sau faina, sticle cu apa etc.) si il pui pe umeri, in fata sau in spate, in functie de grupele de muschi pe care vrei sa le lucrezi. Avantajul este ca permite distribuirea uniforma a greutatii si nu ti se va parea deloc incomod sa lucrezi cu el.

Bidoane cu apa, in loc de gantere

Nu ai la dispozitie gantere pentru a lucra bratele in confortul propriului camin? Umple bidoane cu apa si te poti apuca de treaba. Ideale sunt acele bidoane de la detergenti sau lapte care au maner, pentru ca le poti apuca mai bine atunci cand lucrezi bicepsii, cand faci ridicari laterale pentru tricepsi sau orice alte exercitii.

Sari coarda

Iti amintesti cat sareai coarda in copilarie? Nu te impiedica nimeni si nimic sa o faci si acum. Nu ai coarda? Poti folosi un banal cordon. Aceasta activitate este un exercitiu tip cardio cu rezultate fantastice.

Slabeste in timp ce stergi podelele

In loc sa dai cu mopul prin casa, foloseste cateva carpe moi, alunecoase, sau prosoape. Pozitionezi picioarele pe ele si poti face fandari in miscare sau "patinaj" pe parchet ori gresie. Cu siguranta vei transpira cat la o sedinta de alergat pe banda, la sala de sport.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Adevarul despre MURATURI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare