Fitness

#exercitii fizice #fitness #slabit #remodelare corporala #metoda Titan #exercitii fizice de facut acasa

Sculpteaza-ti silueta in doar 7 minute! Iata cum!

Nu este nevoie sa te antrenezi zilnic ore in sir pentru a-ti modela un trup de vis! Cu putina organizare, in doar 7 minute iti poti tonifia principalele grupe de muschi si poti capata, in cel mai scurt timp, silueta pe care ti-o doresti. Iata ce ai de facut!

Aceasta abordare, ce poarta denumirea de "metoda Titan" a fost creata de instructorul de fitness Omar Sandovall si presupune exercitii intense, cu o durata de doar 1 minut fiecare, ce iti antreneaza intreaga musculatura.

Pentru rezultate optime, dupa fiecare minut de exercitii fa o pauza de 30 de secunde, apoi reia activitatea pana finalizezi cele trei seturi de exercitii.

1. Minutele 1 si 2: Exercitii pentru brate si umeri

Din pozitie verticala, departeaza usor picioarele, ia in fiecare mana cate o greutate de 3-4 kg, ridica bratele deasupra capului, dupa care realizeaza genuflexiuni, coborand mainile la nivelul solului. Repeta aceste genuflexiuni timp de 1 minut.

In minutul 2, tinand greutatile in maini, apleaca-te in fata formand un unghi de 90 de grade, fa un pas inainte cu piciorul drept si atinge-ti talpa cu mana dreapta, in timp ce intinzi in sus bratul stang. Repeta miscarea si pentru piciorul si mana stangi.

2. Minutele 3 si 4: Exercitii pentru abdomen si spate

In minutul 3, fa o serie de flotari sprijinindu-te in gantere. Apoi umple minutul 4 tot cu flotari, insa cu unele mai speciale: din pozitia specifica (fara a renunta la greutati), sprijina-te intr-una din maini si intinde in sus bratul ramas liber. Repeta miscarea si pentru cealalta mana.

3. Minutele 5, 6 si 7: Exercitii pentru picioare si posterior

In minutul 5, lucreaza-ti picioarele si posteriorul cu genuflexiuni, alternand acest exercitiu cu miscare a bratelor care aminteste de cea specifica loviturilor din baseball. Tine, in tot acest timp, cate o greutate in fiecare mana. Odihneste-te 30 de secunde si apoi continua.

In minutele 6 si 7, renunta la gantere si realizeaza sarituri din fandat in fandat, cu piciorul care ramane in spate perfect intins. Poti alterna aceste miscari cu saritura cu genunchii la piept.

Sursa foto: wolvertonpool.com

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gustari sanatoase pe care le putem da copiilor la scoala

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare