Fitness

#sporturi de exterior #slabire iarna #sporturi de iarna #fitness

Iata cum poti sa slabesti sanatos iarna, atunci cand toata lumea se ingrasa

Apropierea Sarbatorilor de Iarna le da fiori in special doamnelor si domnisoarelor. Toate se gandesc la kilogramele pe care le vor capata dupa mesele bogate de Craciun si Revelion. Totusi, exista un secret ca in aceasta perioada nu doar sa nu te ingrasi, ci chiar sa slabesti!

Temperaturile scazute, vantul intepator si lipsa soarelui pot face sa dispara motivatia de a iesi la plimbari sau chiar la antrenament in aer liber in sezonul rece. Totusi, un studiu recent arata ca miscarea la temperaturi joase arde mult mai multe calorii. Simplu fapt de a te afla intr-un mediu rece solicita un consum mai mare de energie tocmai pentru a incalzi corpul. Cercetarea unui antropolog de la o Universitate din Albania a aratat faptul ca persoanele care se antreneaza la temperaturi intre 15 si 23 de grade Celsius ard cu 34% mai multe calori decat cele care fac miscare la interior.

Iata cateva activitati pe care oricine le poate face pe timp de iarna:

Drumetii. Muntii, arborii si lacurile acoperite cu zapada sunt motive numai bune pentru a face o excursie in natura pe timp de iarna. Mersul prin zapada necesita mai mult efort, fiind una dintre cele mai rapide odalitati de a pierde in greutate la temperaturi scazute. Drumetiile sunt, de asemenea, bune pentru creier si ajuta la imbunatatirea dispozitiei, a creativitatii si a memoriei.

Sanius. Este o activitate distractiva pentru familii si o oportunitate perfecta pentru adulti de a-si retrai amintirile din copilarie. Ai nevoie de o sanie cu care sa urci o panta, apoi sa iti dai drumul la vale. E un adevarat antrenament aerobic care iti lucreaza bratele si picioarele si care te ajuta sa arzi aproape 500 de calorii intr-o ora (in functie de greutatea ta). Pentru a spori intensitatea si a arde si mai multe calorii, trage copiii la deal pe sanie.

Patinaj. Alunecatul pe gheata cu patinele iti lucreaza o multime de grupe de muschi, arde calorii, astfel ca patinajul se numara si el printre cele mai rapide cai de a pierde in greutate.

Jogging. Alergatul la temperaturi scazute este mai usor decat atunci cand e foarte cald afara. Cercetarile arata ca alergatorii la maraton prind viteza mai mare atunci cand aerul e mai repede si asta pentru ca dureaza mai mult pana ce corpul lor se incalzeste si incepe sa transpire.

Mers prin zapada. Indiferent daca e vorba sa iti scoti cainele la plimbare sau pur si simplu sa iesi sa dai o tura prin cartier, mersul pe jos este o modalitate foarte usoara de miscare. Mai mult, incearca sa te plimbi in pauza de pranz, atunci cand soarele inca straluceste. Este un mod eficient de a sustine producerea de vitamina D in timpul lunilor de iarna.

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.