Fitness

#alergat #bicicleta medicinala #stare de sanatate #kilograme in plus #motivatii sport

Cum sa te motivezi pentru a te apuca de sport dupa sarbatori

Dupa toate mesele imbelsugate la care ai luat parte si dupa agitatia din perioada sarbatorilor, ultimul gand care iti trece prin minte este sa te apuci de sport. Stii bine ca ai avea nevoie de putina miscare si ca acul cantarului iti aminteste zilnic asta, insa nu reusesti sa te mobilizezi deloc? Iata cateva trucuri care te pot ajuta sa te ridici din canapea si sa dai o sansa sportului, chiar daca abia am iesit din perioada sarbatorilor!

Cauta-ti motivatia personala!

Oricat de constient ai fi de beneficiile sportului asupra starii tale de sanatate, daca tu nu consideri activitatea fizica o necesitate imediata, nu ii vei acorda atentie si nu te vei apuca sa faci miscare!

Cauta-ti motivatia personala. Aceasta ar putea fi: pierderea in greutate, imbunatatirea calitatii sexului si a starii generale de sanatate – orice este stringent si imediat necesar pentru tine, acum, dupa sarbatori!

Integreaza-l printre activitatile cotidiene!

Cel mai mult ti-ar placea sa poti sa stai in canapea sau in fata televizorului si in acelasi timp sa faci miscare, nu? Se poate!

Tot ce trebuie sa faci este sa iti misti mainile si picioarele cat mai mult, in antrenamente organizate, in timp ce te uiti la un film sau sa pedalezi bicicleta medicinala urmarind serialul preferat sau citind.

Si plimbarile in parc se pot dovedi adevarate antrenamente sportive daca, pe langa simpla plimbare, iti pui si rolele in picioare sau mergi cu bicicleta.

Pentru a te mobiliza sa faci sport, important este sa nu simti aproape deloc ca pierzi timpul (sa eviti astfel pretextul ca nu ai timp) si sa il practici simultan cu o activitate care iti face placere sau te relaxeaza.

Fa din sport o distractie!

Daca nu te simti bine si nu te distrezi in timp ce faci sport, nu reusesti sa faci din el o constanta in programul tau saptamanal si un stil de viata sanatos.

Orienteaza-te catre tipuri de miscare fizica care iti plac sau care te ajuta sa te relaxezi - dansuri, kangoo jumps, jogging etc.

Creeaza-ti asteptari realiste!

Nu te astepta sa slabesti multe kilograme dupa doar cateva sedinte de alergare sau antrenamente la sala ori dansuri. De asemenea, nu te astepta ca starea ta de sanatate sa se amelioreze in timp-record. 

Invata sa fii realist si sa ai rabdarea necesara pentru a te bucura de rezultate.

Foto: riograndefamily.com

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gutuile previn cancerul si bolile de inima! Cand pot deveni toxice

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gustari sanatoase pe care le putem da copiilor la scoala

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gustari sanatoase pe care le putem da copiilor la scoala

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.