Fitness

#sport #fitness #exercitii fizice #miscare

Cum sa faci sport, indiferent de locul in care te afli

Daca esti o persoana atenta la felul in care arata si care isi doreste sa isi mentina conditia fizica, poti face acest lucru fara a fi nevoit sa mergi intr-o sala de fitness /" title=" fitness /" title="fitness">fitness ">fitness . Cu multa ambitie si perseverenta, orice loc iti poate servi drept loc de antrenament. Nu conteaza spatiul in care te afli, fie ca esti in propria ta casa sau in vacanta. Daca stii cateva exercitii de baza, iti poti lucra intens zonele mai sensibile la ingrasare: abdomen, coapse, muschii fesieri.

 

Exercitii fizice in fata televizorului

 

Stai asezat pe o canapea (cu spatele drept, umerii in spate si bratele pe langa corp), tine doua sticle pline cu apa in maini. Ridica lent bratele de jos, de la nivelul trunchiului, pana sus, in pozitie verticala si repeta exercitiul de 10 ori. Inverseaza miscarea si tine bratele intinse in pozitie orizontala si strange-le in zona pieptului. Efectueaza exercitiul de 10 ori.

 

Exercitii fizice in dormitor

 

Aseaza-te in picioare, cu spatele drept, in fata unui perete, la aproximativ 1 m departare. Plaseaza mainile pe perete la inaltimea umerilor. Flexeaza bratele inspirand si contractand totodata muschii abdominali (pastreaza abdomenul drept, pe linia umeri-bazin- calcaie ). In momentul in care ajungi la perete, relaxeaza-te expirand. Repeta exercitiul de 5 ori, in mai multe serii. Treptat, poti intensifica exercitiul punand mainile pe un plan orizontal usor ridicat (marginea patului).

 

Exercitii fizice pe plaja

 

Pe prosopul de plaja, alungit pe burta, fixeaza-ti coatele si varful talpilor in nisip. Mentine restul corpului perfect drept pe pozitia umeri-bazin-calcaie. Incordeaza-ti cu putere muschii fesieri, abdominali si ai picioarelor. Pastreaza aceasta pozitie timp de 30 de secunde pana la 1 minut. Repeta miscarea de 5 ori.

 

Exercitii fizice pe scari

 

Incearca sa te obisnuiesti sa mergi pe scari si sa eviti liftul. Profita de aceasta situatie facand cateva exercitii. Urca incet, punand piciorul pe a treia scara, mentinand spatele drept, privirea inainte si greutatea corpului repartizata pe piciorul din fata. Contracta muschii abdominali, fara sa te inconvoi.

 

Exercitii fizice cu ajutorul scaunului

 

  • Stai in picioare langa un scaun cu spatele si umerii perfect drepti, tinandu-te cu mainile de spatarul acestuia. Ridica si coboara picioarele, paralel cu solul, insa ramai cu piciorul in aer timp de 10 secunde inainte de a-l pune jos. Repeta exercitiul de mai multe ori si creste numarul ridicarilor progresiv.
  • Pozitia de plecare: in picioare, in fata unui scaun rezistent si stabil, cu bratele de-a lungul corpului. Pastreaza-ti spatele drept si nu te inclina prea mult in fata. Relaxeaza-ti umerii si flexeaza-ti usor genunchii, tinand picioarele usor departate. Stai cu spatele la scaun ca si cum ai vrea sa te asezi pe el, insa doar atinge-l usor cu fesele. Stai cu capul drept, fara sa te uiti in jos, inspira atunci cand vrei sa te asezi si expira atunci cand revii la pozitia de plecare. Repeta acest exercitiu de 3 ori, a cate 15-20 de flexiuni in functie de intensitatea pe care ti-o doresti.
     

Sursa foto : 123rf.com

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.