Fitness

#ardere calorii #miscare #exercitii fizice #sport

Cinci exercitii fizice care ard mai multe calorii decat alergatul

Daca vrei sa dai jos depozitele de grasime din jurul taliei, sa scazi in greutate si sa te mentii sanatoasa, avem cateva variante de exercitii fizice care te pot ajuta daca nu esti o impatimita a alergatului.

Joggingul nu este chiar pentru oricine, cu toate ca pare cea mai la indemana forma de a face sport. Iata, insa, cateva exercitii care te ajuta sa arzi grasimile rapid si sa te mentii sanatoasa fara a te epuiza.

1. Saritul corzii

A sari coarda nu este un exercitiu doar pentru copii, ci unul minunat pentru toata lumea. Potrivit expertilor, saritul poate arde pana la 1000 de calorii pe ora, in functie de viteza cu care se fac salturile si de greutatea corpului tau (persoanele cu o greutate mai mare tind sa consume mai multe calorii).

Saritul corzii timp de cateva minute poate fi suficient pentru ati accelera bataiile inimii. Pentru a obtine cele mai bune rezultate, trebuie sa sari coarda si apoi sa te plimbi 30 pana la 60 de secunde, repetand de cate ori poti.

2. Canotaj

Canotajul este un antrenament care solicita intregul corp: tendoanele, cvadricepsii, muschii fesieri, inima, muschii dorsali, umerii, spatele, tricepsii si bicepsii. Canotajul poate arde in jur de 700 de calorii pe ora si este excelent pentru definirea spatelui. Daca nu ai posibilitatea sa vaslesti efectiv pe apa, in salile de sport exista aparate care imita aceasta activitate.

3. Sariturile la trambulina

Saltul la trambulina este un exercitiu excelent, cu impact scazut asupra articulatiilor, pe care trebuie sa il incerci. Poti folosi atat o trambulina mare in gradina sau un mic rebounder. Aceste sarituri ard o cantitate semnificativa de calorii, in jur de 300 de calorii in 30 de minute, si reprezinta un excelent exercitiu cardiovascular, care ajuta la tonifierea intregului corp.

4. Ciclismul

Fie pe o bicicleta de viteza, fie pe una lenta, de intensitate moderata, acest exercitiu arde multe calorii si este un antrenament excelent pentru inima, plamani si vasele de sange. O plimbare linistita cu bicicleta poate arde in jur de 364 de calorii pe ora, iar consumul creste direct proportional cu intensitatea pedalarii.

5. Inotul

Inotul are mari beneficii atat pentru fizic, cat si pentru psihic. O ora la piscina te va ajuta sa te deconectezi de la grijile cotidiene in timp ce iti lucrezi intregul corp alunecand prin apa. Inotul este o activitate fizica cunoscuta pentru arderea caloriilor si pentru sporirea rezistentei. De asemenea, este o buna optiune pentru cei care nu pot alerga sau practica alte forme de exercitii aerobice, deoarece nu exercita presiune pe articulatii. A inota timp de o ora te poate ajuta sa arzi aproape 1000 de calorii.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare