Fitness

#sport #mers pe jos #calorii

Cate calorii arzi mergand pe jos

Mersul pe jos poate parea simplu, dar el face minuni pentru silueta ta, fiind un antrenament foarte bun. Mergand pe jos ai sansa sa arzi caloriile, sa iti imbunatatesti circulatia, sa previi bolile cronice si sa iti pasterzi sanatatea inimii.

Potrivit studiilor realizate, mersul pe jos intre 2.000 si 10.000 de pasi a fost asociat cu un risc de pana la 10% mai mic pentru afectunile cardiovasculare. Iata defalcarea caloriilor pe care le arzi mergand pe jos, in functie de greutatea corporala dar si intensitatea efortului depus.

Caloriile arse cand cantaresti intre 55 si 65 de kg si mergi pe jos

  • In ritm moderat (5 km/h), timp de 15 minute - arzi 50 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 100 de calorii; timp de 1 ora - arzi 200 de calorii;
  • In ritm rapid(6 - 8 km/h), timp de 15 minute - arzi 95 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 185 de calorii; timp de 1 ora - arzi 370 de calorii;
  • Urcat scari lent, timp de 15 minute - arzi 120 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 240 de calorii; timp de 1 ora - arzi 275 de calorii.

Calorii arse cand cantaresti intre 65 si 73 kg si mergi pe jos

  • In ritm moderat (5 km/h), timp de 15 minute - arzi 60 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 112 de calorii; timp de 1 ora - arzi 225 de calorii;
  • In ritm rapid(6 - 8 km/h), timp de 15 minute - arzi 100 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 214 de calorii; timp de 1 ora - arzi 430 de calorii;
  • Urcat scari lent, timp de 15 minute - arzi 130 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 275 de calorii; timp de 1 ora - arzi 545 de calorii.

Calorii arse cand cantaresti intre 73 si 82 kg si mergi pe jos

  • In ritm moderat (5 km/h), timp de 15 minute - arzi 65 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 127 de calorii; timp de 1 ora - arzi 225 de calorii;
  • In ritm rapid(6 - 8 km/h), timp de 15 minute - arzi 120 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 245 de calorii; timp de 1 ora - arzi 485 de calorii;
  • Urcat scari lent, timp de 15 minute - arzi 155 de calorii; timp de 30 de minute - arzi 310 de calorii; timp de 1 ora - arzi 620 de calorii.

Cum sa profiti cat mai mult de plimbarea ta pe jos

Daca vrei sa simti cu adevarat ca plimbarea ta are efect si ca muschii lucreaza, iata cateva modalitati care iti permit sa plusezi in intensitate si sa obtii rezultate mult mai bune:

  • adauga cateva greutati in plus - le poti fixa pe maini sau glezne;
  • alterneaza mersul pe piste drepte cu cel pe dealuri sau scari. De asemenea, poti alterna ritmul ales, trecand de la doua minute de mers moderat la doua minute de mers rapid.
  • Provoaca-te! Daca ai un tracker de fitness si poti numara pasii facuti, incearca de fiecare data sa depasesti numarul de pasi parcusi anterior.
  • Alterneaza mersul pe jos cu genoflexiuni, flotari si sarituri cu coarda.
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Adevarul despre MURATURI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.