Fitness

Aquagym impotriva celulitei si stresului

Aquagym este una dintre cele mai noi sporturi care, practicate cu regularite, combat stresul si previn si vindeca celulita. De curand un nou sport in a inceput sa se practice din ce in ce mai des si la noi: gimnastica in apa sau aquagym. In tarile occidentale, aquagym se poate practica deja la majoritatea piscinelor, acest sport avand deosebit de multi adepti. Apa joaca un rol foarte important asupra sanatatii atunci cand este consumata cu regularitate: hidrateaza, tonifiaza, relaxeaza, asigura o senzatie de confort , etc. Hai sa vedem cum ne poate ajuta ea si in a face sport. Acest tip de sport nu difera prea mult de un program de exercitii obisnuit practicat in sala singura diferenta este ca aquagym-ul se practica in apa. Beneficiile aquagym
  • Aquagym-ul poate fi practicat de oricine, nefiind un sport care necesita rezistenta deosebita;
  • aquagym-ul Tonifica musculatura si ajuta la relaxare si eliminarea stresului;
  • Efectele gimnasticii practicate in apa sunt mai mari decat ale celei practicate in mod obisnuit;
  • Spre deosebire de gimnastica obisnuita aquagym-ul nu provoaca febra musculara, deoarece nu sunt solicitati genunchii si celelalte articulatii;
  • Aquagym angreneaza toti muschii corpului in efort;
  • In practicarea aquagym, sunt stimulati cei patru factori esentiali pentru o conditie fizica buna: puterea, mobilitatea, coordonarea si rezistenta;
  • Aquagym este o combinatie intre sport si hidromasaj, deosebit de benefica in restabilirea tonusului muscular si in combaterea celulitei;
  • Aquagym-ul previne supraponderabilitatea, obezitatea, varicele, celulita, cardiopatiile ischemice, hipertensiunea arteriala, reumatismul si osteoporoza. Cateva sfaturi pentru cei care vor sa practice aquagym
  • Cel mai bine ar fi sa practicati aquagym-ul in apa cat mai adanca; Este bine de stiut ca un exercitiu facut in apa echivaleaza cu 10 exercitii facute pe sol astfel ca si efectele vor fi ma mari;
  • O muzica de fundal este ideala pentru cei care vor sa practice aquagym intrucat mareste motivatia de a depune efort si relaxeaza spiritul Etapele practicarii aquagym Si pentru ca gimnasica in apa este asemanatoare gimnasticii in sala, singura diferenta fiind doar mediul in care este facuta, etapele practicarii sunt aceleasi in ambele cazuri:
  • Incalzirea;
  • Cateva exercitii de aerobic;
  • Stretching;
  • Relaxarea organismului dupa efort. Numarul de calorii consumate va fi mai mare decat in mos obisnuit si mai ales ca este vara si foarte cald, aquagym-ul este cu siguranta o forma placuta de a practica sport.
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.