Fitness

#miscare fizica #talie #sport #fitness #abdomen

5 exercitii video pentru un abdomen plat!

Nici nu poate fi vorba de un corp frumos fara un abdomen plat. Mai ales in aceasta perioada de vara, cand tinutele au devenit din ce in ce mai sumare, vreti ca aparitia voastra pe plaja sau la piscina sa faca furori, indiferent ca sunteti barbat sau femeie. Pentru a va pastra sau pentru a obtine un abdomen de invidiat, cateva exercitii efectuate zilnic sunt necesare.

 

Iata cinci exercitii extrem de practice si eficiente recomandate de catre un antrenor profesionist de origine franceza. Pentru a evita monotonia puteti modifica ordinea lor, obiectivul fiind consacrarea a 10 minute pe zi pentru a nu iesi din ritm.

Derularea unei sedinte . Alegeti trei-patru exercitii din cele 5 propuse pentru a le diversifica si totodata pentru a va asigura o dezvoltare armonioasa a abdomenului. Repetati fiecare exercitiu de mai multe ori, luand cateva secunde pauza intre fiecare serie. La sfarsitul fiecarei sedinte, consacrati-va cateva minute pentru cateva miscari mai lente caci ajuta muschii sa se destinda si previn aparitia febrei musculare. De asemenea, puteti termina sedinta de exercitii printr-un masaj abdominal: va veti relaxa complet!

Durata unei sedinte. Aceste exercitii nu vor fi eficace daca veti consacra mai putin de zece minute. Daca va opriti dupa primele semne de oboseala, nu veti obtine niciun rezultat. In functie de conditia voastra fizica si de progresele pe care le faceti, puteti creste progresiv durata sedintelor, pana la 25-30 de minute.

Frecventa unei sedinte. O sedinta in fiecare zi este suficienta. Efectele pozitive apar dupa practicarea regulata a exercitiilor pe termen lung. Nu renuntati la aceste sedinte caci beneficiile unui antrenament de mai multe luni se pierd foarte usor in doar 15 zile de inactivitate. Insa, in urma unor exercitii constante veti observa o ameliorare a rezistentei la efort dupa doar cateva luni de practica.

Tinuta si materialul de lucru. Nu aveti nevoie de niciun material de lucru (aparate speciale etc) pentru a efectua aceste exercitii. O simpla tinuta sport in care va simtiti confortabil este suficienta pentru miscarea fizica. Retineti ca este indicat sa purtati sosete pentru a nu avea picioarele reci in timp ce exersati.

Un ultim sfat. Este foarte important sa va hidratati corespunzator. Atat de-a lungul zilei, dar mai ales dupa antrenament. Si nu uitati ca o alimentatie echilibrata va ajuta sa intretineti si sa pastrati pe o durata mai mare de timp efectele benefice ale acestor exercitii.

Exercitii pentru abdomen

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gutuile previn cancerul si bolile de inima! Cand pot deveni toxice

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.