Dieta si nutritie

# dieta orez #dieta #cura de slabire

Slabesti 13 kilograme garantat daca tii dieta cu orez

In ciuda denumirii sale, dieta cu orez nu presupune strict consumul de orez. Insa se pierde in greutate in primul rand prin reducerea aportului de calorii, a sarii, a grasimii, zaharului si a proteinelor. In plus, cura are si rol de detoxifiere a organismului si, probabil ca unul dintre marile sale avantaje este ca nu vei resimti foamea.

Potrivit webmd.com, in prima luna de dieta se pierd in jur de 13 kilograme. Alte 3-4 kilograme sunt pierdute ulterior. Ca in orice dieta, important nu e doar ceea ce mananci, ci si cata miscare faci zilnic.

Ce poti manca si ce nu

Dieta este destul de restrictiva. Acesta include fructe si legume proaspete, fasole si alte proteine ​​slabe. In fiecare zi, trebuie sa ai in meniu portii de amidon, lactate fara grasimi, fructe si legume.

Dieta are trei faze, iar prima faza sunt permise doar 800 de calorii pe zi, apoi treptat numarul creste pana la 1.200 pe zi. Alcoolul este exclus pe durata dietei.

Vei reduce cantitatea de calorii, de sare, de grasimi si de zahar - toate odata. Alimentele bogate in fibre precum fructele, legumele, fasolea sunt satioase si iti taie senzatia de foame. Totusi, trebuie tinut cont ca alimentele consumate pe durata dietei nu isi asigura necesarul de calciu si de vitamina D, astfel ca vei avea nevoie de suplimente alimentare. Volumul de proteine este mai ridicat fata de consumul obisnuit, astfel ca persoanele care sufera de o afectiune medicala e bine sa solicite aprobarea medicului inainte de a incepe dieta.

Dieta cu orez a luat nastere ca o modalitate de a ajuta la tratarea bolilor de inima si a hipertensiunii arteriale. Scaderea cantitatii de sare din alimentatie poate ajuta la scaderea tensiunii arteriale, iar diminuarea consumului de grasimi poate ajuta la scaderea colesterolului.

Planul dietei, conform kilocalorii.ro:

Etapa I - 800 de calorii pe zi

Prima zi

Se recomanda numai consumarea orezului fiert si a apei plate.

A doua zi

Sunt permise doar doua fructe, la alegere, la micul dejun.

La pranz si cina se consuma o portie de orez.

Zilele 3-7

La micul dejun, se consuma produse lactate (lapte batut, sana, chefir) si branza de vaci cu putina smantana.

La pranz si cina se consuma orez.

 

Etapa a II-a – 1.200 de calorii pe zi

Prima zi

Se recomanda numai consumarea orezului fiert si a apei plate.

Zilele 2-6

La micul dejun, se consuma produse lactate (lapte batut, sana, chefir) si branza de vaci cu putina smantana. La pranz si cina se consuma orez, alaturi de o salata, cu foarte putin ulei de masline si zeama de lamaie.

Ziua 7

La micul dejun se pot consuma legume si fructe.

La pranz, o portie de orez.

La cina, o salata cu foarte putin ulei de masline si zeama de lamaie.

Foto: newwomanindia.com

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cu ce sa inlocuiesc zaharul?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cu ce sa inlocuiesc zaharul?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.