Dieta si nutritie

#slabit #cereale #diete

Slabeste sanatos: 10 sfaturi practice si simplu de aplicat

Pentru a scapa de kilogramele in plus odata pentru totdeauna, procesul de slabire trebuie sa fie unul echilibrat. In acest articol iti dezvaluim 10 sfaturi simplu de pus in practica, ce te vor ajuta sa slabesti sanatos, fara sa te infometezi.

1. Nu sari peste micul dejun

Daca sari peste micul dejun nu inseamna ca vei slabi. Dimpotriva, vei sari peste consumul unor nutrienti esentiali, ceea ce iti va spori senzatia de foame pe parcursul zilei, riscand astfel sa mananci mai mult.

2. Mananca mese regulate

Mancatul la ore fixe te ajuta sa arzi mai multe calorii. De asemenea, aceasta metoda reduce tentatia de a consuma gustari bogate in grasimi si zahar in timpul zilei.

3. Consuma multe legume si fructe

Fructele si legumele sunt sarace in calorii si grasimi, in timp ce au un continut ridicat de fibre: asta inseamna ca prin consumul acestora, te bucuri de 3 ingrediente esentiale pentru a slabi sanatos. In plus, atat legumele, cat si fructele sunt foarte bogate in vitamine si minerale.

4. Fii mai activa

Miscarea este extrem de importanta pentru pierderea kilogramelor in plus si mentinerea unei greutati sanatoase. Pe langa alte numeroase beneficii pentru sanatate, sportul te ajuta sa arzi caloriile in exces, calorii de care nu poti “scapa” doar prin dieta.

5. Bea multa apa

Oamenii confunda uneori setea cu foamea. Asta inseamna ca poti consuma calorii in exces cand de fapt ai nevoie doar de un pahar de apa.

6. Consuma alimente bogate in fibre

Alimentele bogate in fibre, precum cerealele (vezi care este aportul caloric al cerealelor Nestle) te ajuta sa te simti satula pentru o perioada mai lunga de timp. Asta este un truc de mare ajutor atunci cand vrei sa slabesti. Pe langa cereale, fibrele se gasesc si in fructe, legume si leguminoase.

7. Citeste etichetele alimentelor

Daca stii sa interpretezi etichetele alimentelor pe care le cumperi, vei face alegeri mai sanatoase. Foloseste informatiile nutritionale pentru a-ti da seama daca un aliment se potriveste sau nu planului alimentar pe care il urmezi.

8. Foloseste farfurii mai mici

Folosirea farfuriilor mai mici te va ajuta sa reduci portiile de mancare pe care le consumi. In acest fel, vei putea sa te obisnuiesti treptat cu portii mai mici, fara insa a te infometa. De regula, dureaza 20 de minute pana cand stomacul primeste de la creier semnalul de satietate, asa ca mananca in tihna si opreste-te inainte de a te simti plina.

9. Nu pastra alimente nesanatoase in casa

Pentru a evita tentatiile, nu pastra alimente nesanatoase, precum ciocolata, biscuiti, covrigei si bauturi carbogazoase in casa. Opteaza pentru gustari sanatoase, cum sunt fructele, rondelele de orez fara sare, popcornul nesarat sau sucurile din fructe neindulcite.

10. Redu consumul de alcool

Stiai ca un pahar de vin are tot atatea calorii cat o bucata de ciocolata? Daca bei alcool regulat te poti ingrasa foarte usor.

Urmeaza sfaturile din acest articol si bucura-te de un corp frumos si sanatos fara a te infometa.

Sursa foto: nestle-cereals.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Adevarul despre MURATURI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare