Dieta si nutritie

#zeama de varza #dieta

Slabeste rapid si sanatos cu zeama de varza

Dieta cu zeama de varza este o cale foarte scurta spre a scapa de kilogramele nedorite. In plus, aceasta este si o minunata metoda de detoxifier a organismului.

Cura de slabire cu zeama de varza murata te va ajuta sa "topesti" doua kilograme in patru zile.

Pregatirea corpului pentru sezonul estival incepe in general imediat dupa Paste, cand putem spune ca am terminat cu sarbatorile ce presupun mese incarcate si preparate traditionale care ne incanta, dar care se si depun sub forma de "colacei" pe abdomen sau de "aripioare" pe fund si solduri.

Adeptele curelor de slabire sanatoase pot incerca in acest an dieta cu zeama de varza murata, mai ales acum, cand butoaiele puse la inceputul sezonului rece sunt aproape goale.

Varza murata in sine este un aliment probiotic, fiind obtinuta prin fermentare. Si ea, si zeama de varza contin o multime de bacterii benefice pentru organism, precum Lacto bacillus, dar si enzime digestive si multa vitamina C.

Dieta cu zeama de varza, pe zile

Dieta cu zeama de varza este ciclica si se poate tine pana cand ajungei la greutatea dorita. Atenţie! Aceasta cura se poate urma doar daca nu suferi de edeme, boli cardiace, insuficienta renala sau hepatica ori ascita; in aceste cazuri, cantitatea mare de sare din varza murata poate crea probleme de sanatate.

Iata care este meniul pentru dieta cu zeama de varza murata; acesta trebuie dublat de consumul a cel putin doi litri de apa pe zi.

Ziua 1

Mic dejun: fresh din doua portocale cu fulgi de ovaz / Pranz: gratar de pui cu salata de muraturi si o felie de paine integrala / Gustare: o cana cu zeama de varza / Cina: o ortie mare de ciorba si doua felii de paine integrala.

Ziua 2

Mic dejun: salata de fructe cu miere si nuci sau seminte / Pranz: o portie mare de ciorba SAU doua felii de paine / Gustare: peste cu legume sau lamaie / Cina: o cana cu zeama de varza

Ziua 3

Mic dejun: o cana cu zeama de varza / Gustare: o banana / Pranz: peste cu legume sau lamaie si o felie de paine integrala / Gustare: un iaurt / Cina: branza cu legume si doua felii de paine integrala.

Ziua 4 - mananca normal, insa fara a comunsa dulciuri si produse fainoase.

Din ziua 5 se reia meniul din primele trei zile, iar apoi urmeaza o noua zi de pauza. Puteti repeta acest ciclu pana cand ajungeti la greutatea dorita.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gustari sanatoase pe care le putem da copiilor la scoala

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului