Dieta si nutritie

Scarlett Johansson a slabit enorm fara sa tina dieta! A apelat la fastingul intermitent

Scarlett Johansson a fost intotdeauna in forma, dar pentru rolul ei de vaduva neagra in „Razbunatorii”, actrita a trebuit sa incerce mai mult ca niciodata sa joace super-eroul. Fratii Johnson au fost responsabili de antrenamentul lui Scarlett cu exercitii functionale si cardiovasculare cu care au sculptat muschii vedetei. 

Pe langa munca de fitness, dieta este esentiala atunci cand vine vorba de a obtine rezultate reale; metoda care a functionat cel mai bine pentru actrita a fost fastingul intermitent (fasting in limba engleza inseamna post). 

Datorita acestei tendinte atat de la moda printre vedete, poti pierde in greutate doar controland orele la care servesti fiecare masa. 

"Sunt mai in forma decat acum 10 ani"

„Sunt mai puternica si mai in forma decat acum 10 ani, ceea ce este incredibil”, a declarat recent Johansson pentru Hollywood Reporter. Antrenamentul vedetei a constat in munca cardiovasculara care sa ii accelereze pulsul si in acelasi timp sa tonifieze muschii: sprinturi, etc. Pe langa antrenamentele traditionale de gimnastica, sesiunile sale de gimnastica includeau cursuri de obstacole si sarituri: „Daca faci o scena de actiune, vrei sa fii atat de proaspat si puternic atat in ​​scena de deschidere, cat si in a douazecea”.

In ceea ce priveste dieta, Scarlett a mancat legume, proteine, carbohidrati, grasimi ... au fost reprezentati toti pasii piramidei alimentare, iar orele la care le-a mancat au fost atent gandite. De exemplu: daca a luat cina la 9 seara, nu a mancat nimic altceva decat dupa 12 ore mai tarziu, asa ca a luat micul dejun la 9 dimineata. Cristina Romagosa, nutritionist la mediQuo, explica faptul ca „postul intermitent apare astazi ca o strategie de combatere a obezitatii si poate avea efecte benefice, precum imbunatatirea senzatiei de satietate, reducerea raspunsului la insulina si inflamatia sistemica”.

in timp ce unele versiuni ale postului sunt dificil de urmat, aceasta optiune are aprobarea expertilor: „Ia micul dejun la 8:00, mananca la 14:00 pranzul si cina la 20:00 fara sa mananci intre mese si cu posturi 6 ore intre mese este o propunere buna de slabit. 

Unele efecte pozitive care, desi permit scaderea in greutate, trebuie combinate cu obiceiuri alimentare sanatoase. Postul trebuie integrat in de o dieta echilibrata si variata, bogata in fructe si legume, cereale integrale, leguminoase, nuci si proteine ​​de origine vegetala si animala. Dar, mai ales, saraca in zahar adaugat, alimente procesate, anumite tipuri de grasimi. 

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului