Dieta si nutritie

#dieta brziliana #dieta slabit #dieta #alimentatie #nutritie #regim

Preagateste-ti trupul pentru plaja cu dieta braziliana

Iti doresti un trup care sa rivalizeze cu cel al braziliencelor, recunoscute pentru forma fizica de invidiat? Poti avea si tu un corp fantastic in numai o luna de zile, daca urmezi dieta braziliana. Acesta se bazeaza pe o alimentatie echilibrata, dar si pe sport. Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi:

Regina Joseph, cea care a pus la punct regimul "The Brazilian Bikini Body", spune ca acesta se bazeaza pe o alimentatie echilibrata si pe fitness, dar si pe o atitudine pozitiva.

Ce poti manca

Acest regim promite ca-ti vei sculpta trupul astfel incat intr-o luna de zile sa poti purta costumul de baie fara grija kilogramelor in plus.

Nu e o dieta restrictiva si ai voie chiar si desert, in portii mici, ca sa nu-ti chinui organismul, din cauza poftei de dulce.

Dieta se bazeaza pe smoothie si sucuri proaspete din legume si fructe, salate de cruditati, consumul de peste si carne slaba, alaturi de o portie de legume la gratar, sau lactate, cu moderatie. Cerealele si pastele sunt limitate la portii foarte mici, deoarece "majoritatea carbohidratilor ii obtii din legume si fructe", spune Regina Joseph, citata de allaboutyou.com.

Consuma cat mai des nuca de cocos, lime, cirese, varza kale, dar si dovleac. Timp de 30 de zile, micul dejun, pranzul si cina trebuie sa se bazeze pe astfel de mancaruri.

Exercitiile de pilates, de nelipsit

In fiecare zi trebuie sa faci intre 30 de minute si o ora de exerciti fizice. Cele mai indicate sunt Pilates, dar si Capoeira, exercitii de arta martiala braziliana. Daca nu poti urma cursuri de Capoeira, te poti inspira din filmuletele de pe internet sau poti opta doar pentru Pilates.

Foarte importanta in acest regim este starea de spirit, de aceea trebuie sa elimini sursele de stres si sa incerci sa vezi doar aspectele pozitive ale vietii.

Exemplu de meniu pentru o zi:

Micul dejun: un smoothie obtinut dintr-o banana, doua fructe de kiwi, lapte de soia

Gustare: un pahar cu suc de nuca de cocos

Pranz: o portie de salata de ton cu ceapa rosie, un castravete, doua-trei feliute de radacina de telina proaspata, o lingura de ulei de masline, zeama de la o lamaie, un ou fiert, o rosie

Gustare: un pumn de mix de fructe, care poate sa contina caju, migdale, nuci, alune de padure

Cina: o portie de peste la gratar cu broccoli si conopida si cu sos de spanac

Desert: o cana cu compot de prune si o tarta cu nuca de cocos

Sursa foto: hipandhealthy.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare