Dieta si nutritie

# corp de vara #vara #silueta #plaja

Obtineti un corp de plaja la timp pentru vara!

 

Sa scoatem un lucru din cale: daca purtati un bikini pe corp, atunci aveti deja un corp de bikini. Dar nu este nimic in neregula cu stabilirea unui obiectiv de wellness in timpul verii, mai degraba decat la inceputul anului. Vremea calda face antrenamentele in aer liber mai placute, iar sezonul gratarului este momentul perfect pentru a aduna mai multi nutrimente in dieta ta. (Buna ziua, sezonul rosiilor.) Daca va intrebati cum sa obtineti un corp de vara in sensul de a va simti mai sanatos ca niciodata, cititi mai departe pentru simplele modificari ale stilului de viata care va vor duce acolo. Desi nu uitati sa nu lucrati prea mult, incepeti cu pasii bebelusului si nu uitati sa faceti pauze. Este in regula sa sariti o zi de antrenament, sa aveti o „zi de inselaciune”, sa ramaneti in interior si sa urmariti netflix sau sa jucati pacanele online.

Un program de antrenament de succes necesita urmarire si progresie. Tinand cont de fitness, vei fi mai inclinat sa-l imbunatatesti. Creati un test de fitness de baza, asigurandu-va ca includeti miscari care masoara puterea tuturor muschilor majori. Poate ca evaluati lucruri precum numarul de flotari pe care le puteti face, cat de mult puteti tine o scandura, cate fandare puteti face in 60 de secunde si cat timp puteti tine o ghemuit de perete. Atunci fixeaza-ti obiectivul de a bate aceste cifre peste o luna de acum incolo. Forta si rezistenta sunt mult mai importante decat a afla cum sa obtineti un "corp de plaja", nu ?! Este, de asemenea, foarte distractiv sa gasesti provocari online si sa incerci impreuna cu alte persoane pentru a-ti atinge obiectivele.

Pana acum stim ca o multime de mancare tarzie nu este probabil cel mai sanatos obicei. Se pare ca este mai bine sa consumi majoritatea caloriilor inainte de ora 15:00. Oamenii care mananca cele mai mari mese devreme in timpul zilei pierd mai multa greutate decat cei care mananca acelasi numar de calorii, majoritatea dintre ei mai tarziu in cursul zilei. Asadar, pastrati-va mesele usoare si incercati sa va sapati la pranz in jurul pranzului sau in dupa-amiaza devreme.

Si ridicati-va micul dejun cu oua - nu veti gasi o sursa de proteine ​​mai perfecta. Ouale sunt foarte respectate de dieteticieni datorita echilibrului lor de aminoacizi esentiali (blocuri de proteine ​​utilizate de corpul dumneavoastra pentru a fabrica totul, de la fibre musculare la substante chimice din creier). Cercetatorii au descoperit ca, atunci cand oamenii mancau oua dimineata, se simteau mai putin flamanzi pe tot parcursul zilei decat atunci cand micul dejun consta din carbohidrati complecsi, cum ar fi covrigi. Proteinele si grasimile din ou pot contribui la senzatia de satietate.

Cand va ganditi cum sa obtineti un corp de vara, intinderea nu este probabil primul lucru care va trece prin minte. Dar o vatamare poate sa-ti elimine mai mult misiunea. Puterea intinderii este subestimata si deseori uitata. Pe masura ce imbatranim, elasticitatea muschilor scade si este accelerata de sporturi care pot suprautilizat si suprasolicita muschii prin miscare repetitiva. Aceasta utilizare excesiva poate duce la dureri, dureri si vatamari. De aceea, este important sa dezvolti o rutina de intindere care sa vizeze muschii pe care ii folosesti cel mai mult - probabil cei din picioare si fund. Dupa racire, dedicati aproximativ cinci minute intinderii statice, asigurandu-va ca tineti fiecare intindere timp de aproximativ 30 de secunde. Desigur, puteti incerca si yoga! Doar adaugati cateva pozitii si pauze in rutina dvs. Faceti niste deschizatori de umeri in dus in timp ce sampon ati, uscati-va parul cu capul in jos pentru a va intinde hamstrings si aruncati-va intr-un razboinic III in timp ce va pregatiti patul.

Inainte de antrenament, ati putea incerca sa beti niste cafea. Cofeina functioneaza prin cresterea activitatii in sistemul nervos central, facandu-va sa va simtiti mai alert si treaz, ceea ce va accentueaza concentrarea si va accelereaza timpul de reactie. Cercetarile arata ca nu numai ca va poate energizat, ci si va poate ajuta sa va protejati corpul de efectele nocive ale soarelui, desi trebuie totusi sa va spalati pe protectia solara. Pentru a maximiza performanta atletica, urmareste sa ia 1,35 pana la 2,7 miligrame de cofeina pe kilogram de greutate corporala. Pentru un adevarat tratament, faceti din pre-incalzire o cafea cu gheata, astfel incat efectele energizante ale varfului de cofeina sa atingeti cea mai grea parte a antrenamentului. Daca nu va puteti suporta cafeaua cu gheata fara extra, adaugati o liniuta sau doua de scortisoara, pe care majoritatea magazinelor le ofera acum dupa zahar. Si cautati lapte de soia neindulcit, deoarece soia este o sursa excelenta de antioxidanti, fibre si proteine. Soia lichida face, de asemenea, un bun inlocuitor de masa.

Daca nu sunteti un fan al cafelei, este in regula. Ceaiul va poate ajuta, de asemenea, sa va dobanditi corpul visat. Stergeti bauturile carbogazoase care pot provoca balonari si preparati ceai. Radeti niste ghimbir - se stie ca mancarea cu stomac plat calmeaza tactul digestiv - in apa fierbinte, apoi adaugati o stoarcere de suc proaspat de lamaie sau abrupte aproximativ 5 grame de frunze uscate de papadie (un diuretic) intr-o ceasca de apa fierbinte, se strecoara si se bea odata ce apa se raceste usor. Alte soiuri de ceai care arata ca ajuta la gaz includ menta si musetelul.

Speram ca aceste sfaturi va vor ajuta in calatorie. Si amintiti-va ca aveti deja un „corp bikini”, pur si simplu imbracati-va costumul de baie si mergeti la plaja!

Fotografie de: Matthew Henry, Burst

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gustari sanatoase pe care le putem da copiilor la scoala

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului