Dieta si nutritie

#scari #sport #telecomanda #plimbare #cumparaturi #genuflexiui

Metode simple si la indemana de a face mai multa miscare zi de zi

Stai cu orele la calculator, iti petreci toata ziua la birou si mananci numai sandvisuri si gustari nesanatoase? Te-ai invatat sa jonglezi cu stresul, iar cum obiceiurile proaste mor greu, nu este de mirare ca nici sport nu mai ai chef sa faci. Iata cateva metode simple si la indemana de a face mai multa miscare zi de zi.

Parcheaza-ti masina mai departe

O buna metoda sa iti pui sangele in miscare este sa-ti parchezi masina putin mai departe de locul in care ai treaba. In acest fel, faci miscare si nici nu te mai certi cu ceilalti soferi pentru numarul limitat de locuri de parcare.

Plimba-te cu cosul de cumparaturi

Ai terminat de facut cumparaturile si abia astepti sa ajungi la masina. Alege calea mai lunga si si impinge caruciorul plin de alimente in jurul magazinului. Este o forma de miscare solicitanta, care te ajuta sa arzi calorii foarte eficient.

Urca sau coboara scarile

Atunci cand esti la birou, poti face miscare prin prin urcatul scarilor sau utilizarea toaletei de pe alt etaj. Lasa liftul deoparte si alege sa urci sau sa cobori scarile pentru a-ti recapata tonusul muscular.

Ascunde telecomanda

Obisnuiesti sa iti pierzi vremea la televizor si simti ca nu te mai incap hainele? Nu-i nimic, un prim pas pentru a renunta la acest prost obicei este sa-ti ascunzi telecomanda sau sa o indepartezi de tine. Vei fi nevoita/a sa te ridici din pat atunci cand doresti sa schimbi canalul.

Mergi pe jos

Mergi pe jos atunci cand poti. Iti antrenezi musculatura picioarelor, arzi calorii si ai o stare de spirit mai buna. In plus, mersul pe jos nu te costa nimic.

Fa genuflexiuni in baie

De ce sa nu faci doua activitati intr-una singura? Dimineata sau seara cand te speli pe dinti, incearca sa faci genuflexiuni. Iti vei tonifia gambele si coapsele.

Plimba-te

Ti-ai facut o programare la cabinetul doctorului sau al avocatului si ai ajuns mai devreme? Nu-ti pierde timpul pe scaunul din sala de asteptare, plimba-te putin in jurul cladirii.

Du-te la shopping

Unul din cele mai placute moduri prin care te asiguri ca ai un corp sanatos este sa faci cumparaturi. Asa ca ia-ti prietenii sau familia si da o tura prin oras la cumparaturi, cu scopul de a vizita cat mai multe magazine si de a compara preturi.

Sursa foto:idiva.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare