Dieta si nutritie

#controlul greutatii #fructe #legume

Fructe si legume pentru controlul greutatii

Fructele si legumele fac parte dintr-un plan de hrana bine echilibrat. Exista multe modalitati de a pierde in greutate sau de a mentine o greutate sanatoasa. Consumul de mai multe fructe si legume, cereale integrale, carne slaba, nuci si fasole este o modalitate sigura si sanatoasa de urmat. Acesta nu este singurul beneficiu al consumului de fructe si legume. Dietele pe baza de fructe si legume pot reduce riscul unor tipuri de cancer si alte boli cronice. Fructele si legumele ofera, de asemenea, vitamine si minerale esentiale, fibre si alte substante importante pentru sanatate.

 

Pentru a slabi, trebuie sa consumati mai putine calorii decat arde corpul

Acest lucru nu inseamna ca trebuie neaparat sa mancati mai putine alimente. Puteti crea versiuni cu continut scazut de calorii ale unora dintre mancarurile dvs. preferate inlocuind ingrediente bogate in calorii cu fructe si legume cu continut scazut de calorii. Majoritatea fructelor si legumelor sunt in mod natural sarace in calorii si grasimi si va dau senzatia de satietate.

Sfaturi pentru a face ca fructele si legumele sa faca parte din planul dvs. de gestionare a greutatii:

- consumati fructe si legume proaspete, lipsite de grasimi sau asociate cu continut scazut de grasimi.

- incercati sa preparati legumele la abur si folositi ierburi aromate si condimente pentru mai multa savoare. Unele metode culinare, cum ar fi prajirea, sau folosirea sosurilor bogate in grasimi maresc foarte mult caloriile si grasimile. Mai mult, incercati sa mancati fructe naturale, proaspete pentru a va bucura de dulceata lor naturala.

- alegeti fructele in forma sa naturala, mai degraba decat in ​​bauturi si sucuri. Sucurilor le lipseste uneori fibra fructelor.

- optati pentru fructele proaspet. Acestea ofera mai mult gust si savoare decat fructele uscate, pentru acelasi numar de calorii. Spre exemplu, 1/4 cana de stafide are aproximativ 100 de calorii. Pentru aceeasi cantitate de calorii, puteti manca o ceasca de struguri proaspeti, parfumati si aromati.

Fructele si legumele conservate sau congelate sunt optiuni bune atunci cand produsele proaspete nu sunt disponibile. Insa astazi, acest lucru devine un impediment din ce in ce mai rar. Si asta pentru ca exista cultivatori, care ofera aproape tot timpul anului legume si fructe ecologice proaspete. Un motiv in plus sa va bucurati de gustul si savoare lor, este facilitatea de a le cumpara – puteti comanda fructe si legume online, de la producatori locali, care va asigura calitatea naturala a produselor comercializate.

Sursa foto: froopt.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare