Dieta si nutritie

#dieta cocos #apa cocos #apa de cocos

Dieta cu apa de cocos. Slabeste peste 10 kilograme rapid!

Apa de cocos este ultima tendinta in materie de diete.  Vedetele de la Hollywood promoveaza de ceva timp efectele benefice ale apei de cocos si se lauda ca au reusit sa slabeasca datorita acestui ingredient fantastic.

Madonna, Gwyneth Paltrow si Rihanna doar doar 3 staruri internationale care se rasfata cu apa de cocos, ba chiar au investit sume importante de bani in companii care produc si comercializeaza apa de cocos.

Apa de cocos are foarte putine calorii, este biologic pura si contine sarururi minerale, zaharuri naturale si vitamine. Apa de cocos costa in jur de 20 de lei (300-400 ml) pe litoral, dar o poti cumpara si din magazinele bio, unde pretul este aproximativ acelasi.

Desi nu exista prea multe studii care sa confirme ca apa de cocos te ajuta sa slabesti, persoanele care au incercat-o sustin ca aceasta da rezultate bune, atunci cand este sustinuta si de un program de exercitii fizice si de o alimentatie echilibrata.

Asadar, daca vrei sa incepi si tu o dieta cu apa de cocos, trebuie sa reduci aportul caloric, sa reduci portiile de mancare, sa te feresti de carbohidratii simpli care nu iti furnizeaza substante nutritive si sa reduci consumul de alimente care contin grasimi saturate, nesanatoase.

Alimentele interzise in dieta cu apa de cocos sunt: lactatele, alcoolul, cafeina, rosiile, cartofii, ardeii grasi, condimentele si zaharul.

In dieta cu apa de cocos, la micul dejun trebuie sa bei apa cu lamaie si ceai din plante.

Ziua 1

Gustare: apa de cocos
Pranz: salata de morcovi cu ghimbir
Gustare: o mana de seminte de dovleac
Cina: supa de broccoli

Ziua 2

Gustare: smoothie din lapte de orez si zmeura, apa de cocos
Pranz: pui cu ierburi aromatice
Gustare: salata de creson
Cina: supa rece de castraveti

Ziua 3

Gustare: apa de cocos
Pranz: suc de castraveti cu lime si busuioc
Gustare: migdale
Cina: supa de legume sau suc de fructe

Ziua 4

Gustare: apa de cocos, smoothie cu lapte de cocos si mango
Pranz supa de legume
Gustare: fructe de padure
Cina: somon la gratar

Ziua 5

Gustare: apa de cocos si smoothie din lapte de migdale si piersici
Pranz: legume proaspete: morcovi, ridichi, castraveti
Gustare: suc de sfecla rosie, morcovi, mere si ghimbir
Cina: supa de castraveti si avocado

Ziua 6

Gustare: migdale si afine, apa de cocos
Pranz: somon cu ierburi aromatice, ulei de masline si lamaie
Gustare: suc de legume verzi
Cina: orez brun, carne de pui, dovlecei

Ziua 7

Gustare: apa de cocos, smoothie din lapte de orez si zmeura
Pranz: supa de legume
Gustare: migdale
Cina: somon cu dovlecei si legume verzi

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Vedeta lunii septembrie: anghinarea. De ce merita cumparata?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.