Dieta si nutritie

#cori gramescu #hidratare #canicula

Cum sa te mentii hidratat pe canicula. Sfaturile lui Cori Gramescu

Cori Gramescu, Life Coach si Nutritionist, si-a sfatuit urmaritorii de pe retelele de socializare sa se hidrateze foarte bine in zilele caniculare. Experta in sanatate spune ca este foarte important sa bem apa, in perioadele in care temperaturile sunt sufocante. A dat si cateva sfaturi pentru a ajuta cat mai multe persoane sa se mentina hidratate.

 

”Hidratarea corecta este esentiala pentru buna functionare a organismului nostru si ne ajuta sa avem o digestie buna, un sistem imunitar puternic si o functionare corecta a sistemului circulator. In sezonul cald, organismul simte nevoia unui consum mai mare de apa si, de aceea, sunt foarte atenta sa ma hidratez corect. O sa va marturisesc cateva trucuri prin care reusesc sa imi mentin corpul hidratat si sa ma bucur de o alimentatie echilibrata, care imi da energia necesara pentru a face fata unei zile agitate.

Primul pas este sa beau mai multa apa decat de obicei, dar un truc foarte bun pentru a-mi mentine organismul in parametri optimi de functionare este sa integrez in alimentatia mea alimente integrale, bogate in apa. Acestea au o densitate mare de nutrienti si contin putine calorii.

In plus, ele asigura un context nutritional benefic pentru sanatatea noastra. Incerc, ori de cate ori pot, sa mananc atat la mesele principale, cat si la gustarile de peste zi, preparate simple cu ingrediente naturale, fie gatite in casa , fie cumparate. Cred ca e util sa ne adaptam alegerile alimentare nu doar regulilor nutritiei sanatoase, ci si programului nostru din ziua respectiva, pentru a ne mentine o stare generala de echilibru.

Din fericire, eu avand un program destul de activ, gasesc foarte multe variante de preparate sanatoase, gustoase si usor de mancat in magazinele alimentare, de la iaurturi la salate si mancare gatita deja preparata.

Necesarul de apa din corpul nostru este asigurat la un aport de 40-44 ml de apa/kilogram corp. Eu reusesc sa mi-l asigur din apa, sucuri naturale de legume si fructe, supe si alimente bogate in apa, precum: castravetii, salata iceberg, telina, ridichile, rosiile, ardeiul gras verde, conopida, pepenele, spanacul, capsunile, broccoli, grapefruit, portocala, zmeura, caise, prune, mere, pere, struguri, cirese, zucchini s.a.m.d”, a explicat Cori Gramescu pe retelele de socializare.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare