Dieta si nutritie

#condimente # beneficii condimente #intestine #curatarea intestinelor

Condimente pentru curatarea instestinelor

Daca ai o alimentatie care include produse procesate, dulciuri si fast-food, cu siguranta ai nevoie de o detoxifiere zilnica. Dincolo de faptul ca ar trebuie sa renunti la alimentele respective ar fi bine sa consumi in fiecare zi cateva alimente si condimente care iti curata intestinele si iti detoxifiaza corpul. Iata cateva dintre cele mai recomandate in acest sens.

Ghimbir


Acest condiment "intepator" este folosit cu precadere in bucataria asiatica datorita gustului sau placut, dar si pentru beneficiile pe care le are asupra sanatatii. Ghimbirul actioneaza puternic asupra intestinelor, iar in acelasi timp detoxifiaza rinichii si curata pielea. Acesta calmeaza stomacul si este eficint in tratarea racelii.

De asemenea, ghimbirul este eficient pentru sistemul respirator. Adauga ghimbirul macinat in supe, ciobe si diverse mancaruri. De asemenea, poti fierbe radacina de ghimbir si poti consuma sucul in fiecare seara.
 

Busuioc


Busuiocul este unul dintre cele mai populare condimente din bucataria europeana. Aceasta planta aromata este utilizata in mod frecvent ca un antioxidant puternic, tonic digestiv si detoxifiant. Consuma zilnic cate o frunza proaspata de busuioc (cumpara un ghiveci cu condiment proaspat din serele cu flori sau din supermarketuri).
 

Menta


Menta nu este benefica doar pentru improspartarea respiratiei - aceasta planta este mult mai utila decat ai crede. Menta curata si intareste intregul organism si stimuleaza oxigerarea sangelui si a creierului. Menta curata intestinele si calmeaza durerile de burta.

Achizitioneaza un ghiveci cu menta proaspata si bucura-te de o planta invaziva care se dezvolta pe masura de ii rupi frunzele. Consuma zilnic cate o frunza proaspata de menta. Mestec-o 60 de secunde, iar apoi inghite-o maruntita.
 

Coaja de lamaie


Desi toata lumea recomanda sucul de lamaie pentru detoxifiere, coaja fructului este la fel de benefica. Aceasta intareste ficatul si stimuleaza eliberarea sucurilor gastrice pentru a digera alimentele. In plus, coaja de lamaie contine vitamine si substante nutritive. Adauga coaja rasa de lamaie la paste si la dulciuri (prajituri, chec, briose etc).
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare