Dieta si nutritie

#alimentatie sanatoasa #slabire #ciocolata #kilograme in plus #alimente de sarbatori

Alimente de sarbatori care te ajuta sa slabesti

De sarbatori, tentatiile alimentare sunt la tot pasul, insa nu trebuie sa exagerezi nici cu dulciurile, nici cu alcoolul. Incearca sa mananci putin, din toate felurile si sa renunti la stilul de viata sanatos.

Daca iti este frica ca te vei ingrasa de sarbatori, consuma cat mai multe fructe si legume proaspete si fa miscare.

Fisticul, ciocolata sau vinul, consumate cu moderatie, te vor ajuta sa iti pastrezi silueta si sa ai o stare de bine .
 

Fistic


Numeroase studii arata ca persoanele care consuma in mod regula nuci si alune au o constitutie mai zvelta. Mai mult, nucile sunt alimente de nadejde, pe care sa le consumi atunci cand esti la dieta. Fiscticul in special este o alegere potrivita. 30 de grame de fistic contin 157 de calorii, sunt satioase si inhiba pofta de mancare .

Fisticul este bogat in nutrienti, minerlae, antioxidanti si vitamine esentiale pentru organismul uman. Reduce nivelul de colesterol si previne afectiunile cardiovasculare si atacurile de inima. Fisticul este benefic si pentru piele, deoarece contine uleiuri care o hranesc in profunzime.

Fisticul poate fi combinat in salate, deserturi sau inghetate. Are o aroma speciala si un gust bun.
 

Ciocolata


Daca esti mare amator de ciocolata, nu renunta la pasiunea ta pentru acest desert decadent. Cantitatile mici de ciocolata nu iti vor afecta silueta, insa cu siguranta iti vor schimba starea de spirit. Ai grija insaa sa nu depasesti 150 de calorii de ciocolata pe zi. Cea mai indicata este ciocolata neagra , care contine cantitati importante de antioxidanti.

Ciocolata neagra reduce tensiunea arteriala, colesterolul si previne afectiunile cardiovasculare. Stimuleaza productia de endorfine, care ofera placere, contine serotonina, care actioneaza ca un antidepresiv, si theobromina care stimuleaza intreg organismul.
 

Vin


Persoanele care consuma cantitati modera de alcool, in special vin sunt mult mai slabe si mai putin expuse riscului de a deveni obeze. De sarbatori, poti inlocui o portie de desert cu un pahar de vin. In acest fel vei consuma mai putine calorii si vei evita si mancatul in exces.

Ai grija insa sa nu consumi mai mult de 2 pahare de alcool pe zi. Alcoolul contine si el calorii si are si alte efecte adverse .
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Adevarul despre MURATURI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare