Dieta si nutritie

#sport #abdomen #alimentatie #abdomen plat #sfaturi abdomen plat

9 sfaturi pentru un abdomen plat

Muschii tai abdominali sunt acoperiti cu un strat de grasime? Sau simti ca, desi ai un abdomen frumos conturat, acesta este usor umflat? Pentru a avea un abdomen plat nu ai nevoie doar de exercitii fizice, ci si de o alimentatie potrivita si un stil de viata mai sanatos. Afla care sunt schimbarile pe care trebuie sa le faci pentru a avea un abdomen perfect.

1. Incepe sa iti lucrezi muschii din ce in ce mai mult. Este recomandat ca, in fiecare zi, sa faci cate un set de 30 - 70 de abdomene. Cu cat vei face mai multe, cu atat mai bine. Vei observa cum muschii abdomenului incep sa fie mai proeminenti dupa aproximativ doua sau trei saptamani.

2. Opteaza pentru exercitii cardio. Chiar daca nu insisti asupra musculaturii abdominale, rezultatele vor fi vizibile si la nivelul burtii, inca din prima saptamana. Un dans ritmic sau o serie de sarituri cu coarda sunt suficiente pentru a stimula muschii.

3.
Incordeaza-ti abdomenul din cand in cand. Atunci cand esti la birou sau cand esti pe drum spre casa, incearca sa mergi cu abdomenul incordat timp de 10 secunde. Ti se va parea destul de dificil, insa daca repeti acest exercitiu de 10 - 15 ori pe zi, rezultatele nu vor intarzia sa apara.

4.
In ceea ce priveste alimentatia, se recomanda sa consumi mese mici, dar dese. Chiar daca iti este foame dupa ce ai terminat de mancat, incearca sa te mai abtii cel putin o ora si jumatate pana la urmatoarea masa. In acest fel nu iti vei umfla stomacul, iar abdomenul tau va arata perfect, in timp ce mancarea va incepe sa se digere.

5. Consuma mai putin sodiu. Acesta va stimula retentia de apa si va avea ca rezultat umflarea abdomenului tau. Evita sa mai adaugi sare mancarii tale si sa te inveti sa consumi alimentele ca atare.

6. Consuma mai multe fibre. Acestea se digera mult mai rapid decat restul alimentelor si nu provoaca balonare sau constipatie. Adauga pe lista ta de alimente produse precum legume, nuci si cereale integrale. Fibrele te ajuta sa ajungi mai repede la senzatia de saturatie si sa mananci astfel mult mai putin decat ai face-o de obicei.

7. Bea mai putina cofeina. Aceasta nu doar ca provoaca senzatia de foame, dar in acelasi timp creste si nivelul de cortizol - care, la randul sau, creste gradul de stocare al grasimilor in jurul abdomenului.

8. Incearca sa dormi mai mult. Un studiu realizat la universitatea din Chicago, in anul 2004, a demonstrat ca lipsa de somn poate stimula foame si creste nivelul de cortizol. Ambele lucruri reprezinta dusmanii unui abdomen plat.

9. Nu uita sa stimulezi topierea locala a grasimilor. De fiecare data cand faci dus maseaza abdomenul cu o lufa si gel de dus, iar apoi aplica o crema care stimuleaza arderea grasimilor si a celulitei. Daca mai ai si un aparat de masaj pe care poti sa il folosesti imediat dupa aplicarea cremei, efectele vor fi cu atat mai rapide si mai vizibile.

De asemenea, gomajul cu zat de cafea este foarte eficient, insa nu poate fi realizat in fiecare zi pentru ca risti sa provoci rani superficiale la nivelul pielii.

 

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 5 beneficii ale MUSTULUI

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.