Ele sunt eficiente in combaterea COVID 19 insa ataca epiderma. Solutia pentru toate aceste probleme un produs inovator marca Bioderma: solutie Bifazica de maini cu efect virucid. Este primul produs de acest fel de pe piata, cu eficienta demonstrata. Compania franceza, cunoscuta pentru expertiza si inovatiile din domeniul dermato-cosmetic, creeaza cu aceasta ocazie o noua gama de produse.
Biphase lipo alcoolique este primul virucid cosmetic lansat in Romania iar efectul lui este dezinfectant si nutritiv. In martie anul trecut, cand a inceput pandemia, laboratoarele Bioderma au contribuit la eforturile nationale din Franta, producand dezinfectanti pe baza de alcool si distribuindu-i gratuit personalului din spitale. In acelasi timp, specialistii din cadrul companiei au reflectat asupra efectelor nocive ale utilizarii regulate a dezinfectantului pentru maini, efecte resimtite de toata lumea. Astfel, a luat nastere produsul Biphase Lipo alcoolique, primul virucid cosmetic, care compenseaza reducerea lipidelor cauzate de alcool, datorita formulei sale imbogatite cu un continut de grasimi. Produsul ctioneaza in doua faze: cea alcoolica (90%), care elimina complet toti virusii si microbii, imbogatita de cea lipidica (10%), ce pastreaza lipidele din epiderm, avand un efect nutritiv.
Studiile au demonstrat ca Biphase Lipo alcoolique elimina peste 99,9% dintre virusuri, inclusiv Covid-19, bacterii si Candida albicans, in 30 de secunde, avand totodata un efect nutritiv si protector.
„Spalarea frecventa si utilizarea solutiilor dezinfectante pentru maini au devenit masuri de preventie vitale. Insa, ca urmare a acestor masuri, pielea are de suferit. Aceasta observatie a avut drept rezultat o idee simpla, acum protejata de un brevet international: o alternativa la solutiile dezinfectante pentru maini, definita ecobiologic, astfel incat sa respecte ecosistemul pielii si sa ii mentina functia de bariera, fara a o slabi', a declarat Roxana Stefan-Negulescu, Business Unit Manager.
Compania franceza va dona toate profiturile generate de vanzarea noului produs fundatiilor si asociatiilor care depun eforturi pentru stoparea epidemiilor.
Advertorial