"Prin lansarea CeraVe, dorim sa cream o noua categorie de produse de farmacie cu o abordare de masa, sub-potentata in Romania in acest moment, si sa devenim lideri pe acest segment", a declarat Nataliya Syerikova, general manager al Diviziei de Cosmetica Activa a L'Oreal Romania. "Lansarea CeraVe completeaza gama de produse dermocosmetice si ne ajuta sa satisfacem cererea din ce in ce mai mare pentru produse eficiente la preturi accesibile", a completat Nataliya.
Divizia de Cosmetica Activa a L'Oreal, din care mai fac parte brandurile Vichy si La Roche-Posay, este liderul pietei de produse dermatocosmetice din Romania, in care Vichy este lider de piata, iar La Roche-Posay - numarul trei. CeraVe are o strategie de distributie pe canale multiple, ce include farmacii, drogherii, retaileri de frumusete si de masa si outleturi online selectate.
CeraVe ofera produse de ingrijire a pielii, mai precis produse de curatare, hidratare si protectie solara, atat pentru fata, cat si pentru corp. Este unul dintre brandurile care au inregistrat cea mai rapida crestere in Statele Unite, media ultimilor doi ani depasind 20%. In plus, CeraVe a fost declarat brandul de hidratare numarul 1 in SUA, iar de la intrarea sa in portofoliul L'Oreal a fost lansat in 30 de tari.
Advertorial