Frumusete & Ingrijire

# remedii cadere par #alimente par #cadere par #par

5 alimente care stopeaza caderea parului

Te-ai periat si ai vazut ca iti cade mai mult par decat de obicei? Nu te impacienta, caci milioane de oameni de pe intreaga planeta se confrunta cu aceasta problema, din diferite cauze ( de la o alimentatie slaba in vitamine, pana la somn insuficient si anumite boli).

Poti ameliora din problema cu ajutorul alimentelor. Iata ce trebuie sa consumi:

Somon


Un aliment sanatos, bogat in acizi grasi Omea 3 si alte vitamine si minerale esentiale pentru par, somonul este un aliment esential care previne caderea parului. Contine si proteine, utilizate de catre organism pentru producerea keratine, substanta esentiala pentru par.

Il poti consuma de doua-trei ori pe saptamana. Somonul este ideal si pentru prevenirea bolilor cardiovasculare.

Spanac

Mai multe cercetari au evidentiat faptul ca femeile care au un deficit de fier si de vitamina D se confrunta mai des cu caderea parului. Includerea in alimentatia zilnica a spanacului le va ajuta sa amelioreze problema, spanacul fiind o sursa bogata de fier si de vitamina C, vitamina care ajuta la absorbtia fierului de catre organism.

Fructele de mare

Un super aliment util in combaterea si prevenirea caderii parului il reprezinta scoicile. Aceste fructe de mare sunt foarte bogate in zinc, substanta importanta pentru sanatatea parului.

Mierea


Cand este folosita pentru masti de par, mierea este solutia perfecta pentru persoanele care au firele de par subtiri. Un studiu efectuat pe persoane care sufereau de dermatita seboreica, boala asociata si cu caderea parului, s-a observat, dupa numai o luna, ca aceste persoane nu mai pierdeau atat de multe fire din podoaba capilara. Mierea trebuie sa fie inclusa in alimentatia zilnica.

Nucile


Bogate in uleiuri esentiale Omega 3 si Omega 6, nucile sunt unele dintre cele mai bune alimente contra caderii parului. Aceste fructe oleaginoase contin si antioxidanti, de aemenea substante benefice pentru par. In afara de par poti include in alimentatie si seminte de susan, mac, seminte de floarea-soarelui si de struguri.

  •   2017-08-04
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Stefan Pavel

Vezi toate articolele

Articole din frumusete-ingrijire

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Denisa Nica: Prima vizita la specialistul in probleme de fertilitate

Expertul Acasa.ro, dr Denisa Nica, medic primar obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii