Fitness

#fund #exercitii fizice #muschi

Exercitii usoare pentru un fund bombat

Toate femeile isi doresc un fund sexy, bombat, tonifiat. Din pacate insa, mama natura nu a fost generoasa cu toate reprezentantele sexului frumos. Asa ca acelea care va doriti sa dobanditi un fund rotund, apetisant, trebuie sa stiti ca exista o conditie... sa va intariti si modelati muschii fesieri.

In afara de rezervele de grasime, fesele adapostesc trei tipuri de muschi diferiti: micul fesier, fesierul mediu si marele fesier, plasati in aceasta ordine, incepand cu cel mai profund pana la cel mai superficial.

Primul permite articularea cu soldul, cel de-al doilea ajuta la mentinerea pozitiei verticale in sprijin pe un picior in timpul mersului iar cel de-al treilea permite efectuarea extensiei soldului.

Reclama in inchide in secunde

×

 

Trei exercitii pe zi

 

  • La nivelul solului. Asezate, picioarele intinse in fata, spatele drept, miscati-va de pe o fesa pe cealalta, in timp ce bratele le tineti lipite de corp. Faceti aceste miscari de 30 de ori. O alta varianta asemenatoare este: tot asezate pe jos, strangeti picioarele aproape de talie, ruland de asemenea de pe o fesa pe alta, in timp ce va tineti de genunchi (25 de ori).
  • Sprijiniti-va de o masa sau un perete. Pentru inceput stati drepte, intindeti un picior ramaneti asa cateva secunde, dupa care reveniti fara sa atingeti solul si reincepeti. Procedati la fel si cu celalalt picior, de 20 de ori pentru fiecare. O alta varianta ar fi sa mentineti piciorul la 90 de grade si sa efectuati cate 10 miscari circulare, usoare, cu fiecare membru inferior.
  • In genunchi. Cu mainile ridicate in fata, perpendicular pe trunchi, va asezati pe rand in dreapta si in stanga gambelor. Dupa care va ridicati la loc si iar va asezati, dreapta stanga, de aproximativ 50 de ori, in cate doua trei serii. In viata de toate zilele, muschii fesieri sunt in general putin solicitati. Totusi, este atat de usor sa ii faceti „sa munceasca”:
  • Mersul pe jos . Incercati sa mergeti pe jos ori de cate ori aveti ocazia si cat mai mult. Incordati-va muschii fesieri si calcati apasat.
  • Urcati scarile. Niciun exercitiu nu este mai potrivit pentru fund decat urcatul scarilor. Incercati sa urcati doua cate doua, un pic mai incet dupa care din ce in ce mai repede, apasand bine pe talpa.
  • Plimbarile la munte. Nu numai ca va relaxati, dar topesc grasimile si mai mult decat atat tonifica fesierii. Urcand si coborand fara oprire solicitati in permanenta si in mod variat muschii feselor. O plimbare de 60- 90 de minute pe zi, fara a exagera cu viteza, este de ajuns.
Cunoasteti si alte metode prin care ati reusit sa aveti un fund frumos, bombat? Asteptam de la voi si alte sfaturi practice !
  •   2008-02-07
  •   141390 vizualizari
  •   comentarii

Articol scris de

Ana-Maria Dragomir

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Cura intensa de detoxifiere cu legume

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Mierea si frumusetea din antichitate pana in prezent!

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Ioana Silvia Simian: Cum se manifesta

Expertul Acasa.ro, dr Ioana Silvia Simian, medic specialist dermatolog

Pune o intrebare