Aminteste-ti mereu ca esti ceea ce mananci, iar daca doresti sa ai un posterior frumos, rotund, consumarea alimentelor potrivite si exercitiile de tonifiere sunt esentiale.

Sfaturi de baza

Daca ai un fundulet mic si nu foarte bine conturat, fara exercitii nu ai nicio sansa sa il formezi frumos. Astfel, pentru a obtine posteriorul la care ai visat dintotdeauna, doua lucruri sunt importante: antrenamentul sustinut si nutritia dupa un antrenament.

Dupa exercitiile fizice, fesele se afla intr-un ciclul de reparatie si este esential sa alegi tipul si cantitatea potrivita de alimente pentru a te asigura de faptul ca fundul va creste in volum. Mananca in cantitati regulate si nu in exces, pentru ca te-ai putea alege cu probleme de sanatate.

Ar trebui sa mananci cel putin un fruct pe zi, desi recomandarea zilnica este intre 3 si 5 fructe.

Iata alimentele, dar si exercitiile care te vor ajuta sa ii dai fundului o forma frumoasa:

Proteine

Bea zilnic cate un shake proteic, de preferat ​​dupa antrenamentul de la sala. Cele mai bune surse naturale de proteine sunt tonul, ouale, carnea de curcan si cea de pui, leguminoasele, branza de vaci, carnea rosie slaba.

Carbohidrati

Schimba painea alba si pastele optand pentru alternativele lor din grau intreg sau cereale integrale. Carbohidratii care te ajuta sa iti mentii o buna muscularitate sunt quinoa, orezul brun, ovazul, orice cereale integrale, cartoful dulce si cuscusul.

Grasimi

Spre deosebire de grasimile rele, grasimile bune ofera o gama variata de beneficii pentru sanatate. De asemenea, te ajuta sa iti sculptezi trupul visurilor tale si chiar sa pierzi in greutate. Cele mai bune surse de grasimi sanatoase sunt uleiul de peste, uleiul de masline extra virgin, migdalele, nucile si untul de arahide.

Legume

Concentreaza-te pe legume bogate in antioxidanti, cum ar fi broccoli, spanac, capsuni si orice legume verzi. Poti manca cat de multe vrei.

Exercitii

Tine cond de faptul ca fara exercitii, fara miscare nu veti obtine niciun rezultat si poti chiar sa iei in greutate, ceea ce cu siguranta nu iti doresti. Seria zilnica de antrenamente ar trebui sa includa:

Fandari. Stand in picioare si cu mainile fixate in jurul soldului, intinde pe rand cate un picior in fata si coboara-ti bazinul astfel incat sa obtii un unghi de 90 de grade. Pastreaza spatele si partea superioara a corpului drepte. Repeta apoi miscarea si cu celalalt picior.

Podul la saltea. Intinde-te pe spate, indoaie genunchii si sprijina-te in coate. Picioarele trebuie sa fie usor departate, astfel incat sa stea asezate in dreptul umerilor.

Impinge calcaiele in pamant, ridica soldurile de pe podea si incordeaza-ti fesele, pastrand in acelasi timp spatele drept. Inspira in timp ce efectuezi aceasta parte a miscarii si mentine pozitia pentru cateva secunde. Expira in timp ce te intoarci incet in pozitia initiala.

  •   2017-07-02
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Ples

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu: Ce sunt papiloamele si de ce apar?

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu, medic dermatovenerolog

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Cum scapi de celulita, daca ai varice

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Mierea si frumusetea din antichitate pana in prezent!

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii