Fitness

#exercitii #sani #gantere

5 exercitii pentru sani mai mari

Orice femeie isi doreste sa aiba sanii frumosi, fie mai mari, fie mai fermi. Din fericire, interventiile chirurgicale nu reprezinta unica modalitate prin care iti poti infrumuseta bustul. Exercitiile fizice, ambitia si perseverenta pot da rezultate uimitoare intr-o perioada de timp destul de scurta.


Iata 5 dintre cele mai benefice exercitii pentru sani:


Flotarile


Desi pentru o femeie fara antrenament sunt destul de dificil de efectuat, flotarile ofera fermitate muschilor pectorali si astfel modeleaza si tonifiaza sanii. Daca nu poti face flotari normale, poti incepe prin a le face sprijinita de un perete, scaun sau o masa: aseaza-te cu fata catre un perete, la aproximativ un metru de acesta, rezeama-te cu mainile de el si incepe flotarile. Dupa cel mult doua saptamani vei reusi sa le faci si pe cele obisnuite, la sol.

Reclama in inchide in secunde

×


Ridicarea greutatilor


Achizitioneaza doua gantere de cate 1 kg fiecare si efectueaza urmatorul exercitiu : intinde-te pe spate, ridica ganterele deasupra capului si apoi extinde-le in lateral, fara a atinge podeaua. Repeta acest exerciu de 15 ori, in trei serii .


Un alt exercitiu care implica ganterele este acesta: intinde-te pe spate, ridica ganterele deasupra capului si apoi lasa-le pe spate (ca si cum ai ridica mainile sus), iar apoi adu-le din nou la pozitia initiala. Acest exercitiu se face de 15 ori.


Tractiunile


Daca la tine acasa sau in sala de fitness dispui de  o bara orizontala care poate sustine greutatea corpului tau, nu ezita sa faci cateva tractiuni pe zi. Prinde-te de bara cu ambele maini, cu palmele spre tine si trage cu putere pentru ca barbia ta sa ajunga deasupra barei.


Exercitiile de incordare


Aseaza-te pe podea, cu picioarele incrucisate, tine umerii drepti, uneste-ti palmele la nivelul sanilor si apoi impinge palmele una in cealalta. In acest fel pectoralii se vor incorda si vor deveni foarte fermi. O alternativa a acestui exercitiu este urmatoarea: strange intre palme o minge de tenis si comprim-o din ce in ce mai puternic.


Exercitii cu elastice


Achizitioneaza doi metri de elastic lat, taie-l in doua si coase capetele ambelor bucati. Ia fiecare elastic si pune-l pe umar (ca si cum ai pune toarta unei genti), iar apoi impinge cat poti de mult  elasticele in partea din fata, astfel incat mainile sa fie la nivelul sanilor.
Exercitiul se repeta de 12 ori, in serii de cate 3, cu pauza de cate 45 de secunde.

 

  •   2010-02-01
  •   64831 vizualizari
  •   comentarii

Articol scris de

Ana-Maria Dragota

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Sfatul expertului

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului