Fitness

#grasime #slabire #fitness

5 exercitii care te scapa rapid de grasimea de pe spate

E frustrant sa descoperi cum prin rochita aceea mulata pe care iti doreai sa o porti la urmatorul party ti se intrevad mici colacei de grasime care apar pe la marginile sutienului si pe la subsuori. Aceste acumulari de strat adipos sunt inestetice, astfel ca iti vei dori sa scapi cat mai rapid de ele.

In continuare iti vom dezvalui care sunt exercitiile care te ajuta sa elimini grasimea de pe spate si de pe brate rapid:

Sarituri cu coarda

Este bine sa incepi antrenamentul cu o incalzire de doua minute. Saritul corzii este o modalitate foarte buna de a lucra umerii si spatele. Nu uita tehnica – rasuceste coarda numai cu incheieturile.

Ridicari incrucisate

Exercitiile cu gantere iti lucreaza bratele si spatele, dar in acelasi timp iti incalzesc si corpul si iti imbunatatesc coordonarea.

Stai cu picioarele putin departate si tine genunchii usor flexati. Adu bratele la nivelul pieptului apoi impinge cu ganterele dintr-o directie in alta, de la stanga la dreapta si invers. Repeta aceste miscari timp de 60 de secunde. Dupa o pauza de 30 de secunde reia exercitiul. Efectueaza 3 astfel de seturi de miscari.

Ridicari din pozitie orizontala

Acest exercitiu prin care iti pui tot corpul in miscare intareste pieptul, abdomenul, spatele, tricepsii si imbunatateste pozitia si flexibilitatea.

Intinde-te pe spate cu bratele deasupra piept si cu genunchii indoiti la un unghi de 90 de grade in timp ce tii ganterele. In timp ce intinzi picioarele in sus, ridica si mainile si odata cu mainile dezlipeste-ti si trunchiul de la nivelul solului. Revino la pozitia de pornire si repeta timp de 45 de secunde. Fa o pauza de 20-30 de secunde, apoi reia inca de doua ori acest set de miscari.

Ridicari pe veritcala

Acest exercitiu vizeaza partea medie si cea superioara a spatelui. Trebuie sa stai in picioare si sa tii in fata cu ambele maini haltera sau ganterele. Ridica haltera pe langa corp pana ajungi cu mainile in dreptul pieptului. Coboara apoi incet. Continua sa faci exercitiul timp de 60 de secunde. Repeta grupul de miscari de trei ori, cu pauze de 20-30 de secunde.

Flotari

Flotarile sunt considerate a fi cel mai eficient exercitiu impotriva depozitelor de grasime. Daca nu reusesti sa faci flotarile din pozitia clasica, incepe fixandu-ti greutatea corpului in palme si genunchi. Coboara incet pieptul pana la nivelul solului, fara sa atingi insa podeaua. Incordeaza-ti muschii spatelui. Ridica-te si iar coboara timp de 45 de secunde. Repeta de 3 ori setul de exercitii, cu pauze de 20-30 secunde.

  •   2018-04-30
  •  

Articol scris de

Gabriela Ples

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Alergiile de primavara si efectele lor asupra pielii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Acneea, o afectiune care nu trebuie ignorata

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.