Dieta si nutritie

Slabeste rapid in 13 zile

H
ainele au inceput sa te stranga, sau mai rau decat atat, nici nu te mai incap? Nu ai reusit sa gasesti formula de slabit care sa ti se potriveasca stilului tau de viata?
Nu te ingrijora exista inca solutii: un regim care dureaza 13 zile, putin mai dificil de urmat, dar foarte eficient. Te vei simti mai bine, mai plina de energie, iar talia ti se va micsora cu cel putin un numar. Nu este una dintre curele dietetice normale, ci una care ajuta la cresterea puterii arderilor. Cura trebuie urmata timp de 13 zile - nici mai mult, nici mai putin. Nu ai voie sa manaci nimic altceva decat alimentele recomandate, caci altfel nu mai are niciun efect. Cura se poate relua dupa o jumatate de an, in niciun caz inainte. Daca nu s-a ajuns mai departe de a sasea zi, cura se poate relua dupa trei luni. DIETA PROPRIU-ZISA:
  • Ziua 1: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar ; pranz : 2 oua fierte tari, spanac fiert, o rosie; cina: 200 g friptura vaca, salata verde cu ulei si suc de lamaie .
  • Ziua a 2-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar; pranz: 1/2 cutie de sunca, un 1 iaurt natural ; cina: 200 g friptura vaca, salata verde cu ulei si suc de lamaie.
  • Ziua a 3-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar, o felie paine prajita; pranz: 2 oua fierte tari, 1 felie sunca, salata; cina: telina fiarta, o rosie, un fruct proaspat.
  • Ziua a 4-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar, o felie de paine prajita; pranz: 200 ml juice de portocale, un iaurt natural; cina: un ou fiert tare, un morcov ras, 125 g branza slaba de vaca.
  • Ziua a 5-a: mic dejun: un morcov mare ras cu zeama de lamaie; pranz; 200 g cod fiert cu suc de lamaie, o lingurita unt; cina: 200 g friptura vaca, salata verde cu telina.
  • Ziua a 6-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar, o felie de paine prajita; pranz: 2 oua fierte tare, un morcov mare ras; cina: 200g carne de pui, salata verde cu ulei si suc de lamaie.
  • Ziua a 7-a: mic dejun: o ceasca de ceai fara zahar; pranz: NIMIC (bea apa multa, ajuta) cina: 200 g cotlet de miel, un mar.
  • Ziua a 8-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar; pranz: 2 oua fierte tari, spanac fiert, o rosie; cina: 200 g friptura vaca, salata verde cu ulei si suc de lamaie.
  • Ziua a 9-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar; pranz: 1/2 cutie de sunca, un iaurt natural; cina: 200 g friptura vaca, salata verde cu ulei si suc de lamaie.
  • Ziua a 10-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar, o felie paine prajita; pranz: 2 oua fierte tari, 1/2 cutie sunca, salata cu suc de lamaie; cina: telina fiarta, o rosie, un fruct proaspat.
  • Ziua a 11-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar, o felie paine prajita; pranz: 200 ml suc de portocale, un iaurt natural; cina: 1 ou fiert tare, un morcov ras, un pachet branza de vaci.
  • Ziua a 12-a: mic dejun: un morcov mare ras cu suc de lamaie; pranz: 200 g cod fiert cu suc de lamaie, o lingurita unt; cina: 200 g friptura vaca, salata verde cu telina.
  • Ziua a 13-a: mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub zahar, o felie paine prajita; pranz: 2 oua fierte tari, un morcov mare ras cu suc de lamaie; cina: 250 g pui, salata verde cu ulei si suc de lamaie.
  •   2008-01-08
  •  

Articol scris de

Ana-Maria Dragomir

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Semintele de chia, rasfatul de dimineata

Sase jocuri educative de interior pentru iarna

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.