Dieta si nutritie

# alimente cu putine calorii #dieta #alimente #calorii

Slabeste mancand! 10 alimente cu foarte putine calorii

Daca esti la dieta, atunci stii ca cele mai multe alimente sunt pline de calorii. Exista insa si cateva alimente pe care le poti consuma cu incredere deoarece nu ingrasa. Acestea au foarte putine calorii, asadar poti manca pe saturate si sa slabesti in acelasi timp. Iata care sunt acestea.

1. Telina – 2 kcal/buc

Telina are un continut mare de apa, motiv pentru care vei arde mai multe calorii atunci cand vei consuma aceasta leguma. Probabil te gandesti ce alte beneficii are telina pentru sanatate. Ei bine, aceasta contine o multime de vitamine si minerale necesare organismului precum: vitaminele A, B1, B2, B6 si C, dar si calciu, fier, fosfor, potasiu, sodiu si magneziu.

2. Rucola – 4 calorii / 200 gr

Aceasta salata cu un gust picant este saraca in calorii. In plus, nu contine grasimi si colesterol. Ba mai mult, este bogata in fibre dar si vitamine precum: A, C si K.

3. Lamai – 3 kcal/felie

Cand viata iti da lamai mananca-le! O felie contine doar trei calorii, iar beneficiile sale pentru sanatate sunt binecunoscute. Asadar nu ezita sa folosesti lamaile pentru a da gust salatelor, pentru a-ti face o limonada cu putina miere, sau pentru a le consuma alaturi de alte preparate.

4. Salata verde – 5 calorii/bucata

Salata verde nu este numai gustoasa, insa o poti manca in cantitati uriase fara sa te ingrasi. Ba mai mult, te ajuta sa slabesti. Aceasta ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange, fiind ideala in dietele de slabit.

5. Ciuperci – 15 calorii/ 100g

Ciupercile sunt foarte gustoase si pot fi consumate cu incredere cand esti la dieta. Acestea sunt sarace in calorii, dar bogate in potasiu, fibre si vitamina B.

6. Sparanghel – 6 kcal/buc

Sparanghelul este bogat in antioxidanti, dar si in vitaminele A, C, E si K. Este asadar garnitura perfecta alaturi de o bucata de peste sau carne de pasare.

7. Praz – 22 kcal/100g

Prazul sunt o sursa excelenta de vitamina K, precum si de mangan, vitamina B6, cupru, fier si vitamina C. In plus are putine calorii, asadar il poti consuma cu incredere.

8. Fasole verde – 24 kcal/100g

Mananca fasole verde si vei avea un abdomen plat, anunta nutritionistii. Si chiar asa si este. Fasolea verde este saraca in calorii dar bogata in vitamine.

9. Broccoli – 33 kcal/100g

Broccoli are o cantitate importanta de vitamina K si vitamina C si are, de asemenea, un continut important de potasiu si fibre. Antioxidantii ajuta in lupta impotriva bolilor precum cancerul.

10. Sfecla – 36 kcal/100g

Sfecla rosie este o sursa buna de fier si de acid folic, dar si de antioxidanti. Consumul de sfecla scade tensiune arteriala si creste performanta intelectuala, prevenind dementa.

Sursa foto: pexels.com

  •   2018-06-12
  •  

Articol scris de

Andreea Grecu

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Cristian Irimia, medic stomatolog: Paradontoza, o afectiune pentru toti

Expertul Acasa.ro, dr Cristian Irimia, medic stomatolog, competenta in implantologie

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: 6 alimente pe care NU trebuie sa le ignori vreodata!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.