Dieta si nutritie

# dieta orez #dieta #cura #slabire #mancare

Slabeste 13 kilograme intr-o luna cu dieta cu orez brun

Daca ai tinut diete la viata ta ai constatat ca slabitul nu e treaba chiar usoara. Sa scapi de kilogramele in plus tine de vointa in principal, dar si de o alimentatie bine aleasa. Dieta cu orez brun este una dintre variantele optime daca vrei sa dai jos peste 10 kilograme in cateva saptamani.

Orezul brun detine o serie intreaga de beneficii pentru sanatate, fiind recomandat de medicii nutrionisti in detrimentul orezului alb.

In timp ce orezul alb este mai apetisant si mai pufos prin gatire decat orezul brun, cel din urma recupereaza are calitati nutritionale importante, cu un impact major are asupra sanatatii.

Orezul brun este forma integrala a cerealei, fiindu-i indepartat doar stratul superior prin macinare. Prin urmare, acesta pastreaza intreaga cantitate de fibre si germeni, partile cele mai bogate in nutrienti vitali.

Una dintre calitatile esentiale ale orezului brun vizeaza curatarea organismului de toxine si eliberarea lichidelor, astfel incat dieta bazata pe acest aliment este foarte sanatoasa si lipsita de pericole.

Dieta cu orez brun este foarte avantajoasa. Dincolo de faptul ca te ajuta sa slabesti pana la 13 kilograme, iti asigura si nutrienti esentiali pentru sanatate. E important sa elimini din dieta prajelile, carnea si painea. In privinta lichidelor, singura bautura permisa este apa. Nici macar cafeaua nu trebuie consumata.

Exemplu de meniu pentru o saptamana

Ziua 1:

Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale

Gustare: un ou fiert

Pranz: o portie de orez cu o portie de legume fierte. Poti manca pana te saturi total

Cina: orez cat sa te saturi si 200 ml iaurt degresat

Ziua 2

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale

Gustare: 2 mere

Pranz: orez cat doresti si 200 g gratar de vita

Cina: orez si legume fierte cat doresti

Ziua 3

Mic-dejun: o portocală si 2 oua fierte tari

Gustare: 200 ml iaurt degresat.

Pranz: orez cat doresti si 200 g piept de pui fiert

Cina: orez si legume fierte cat doresti

Ziua 4

Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale

Gustare: un gref

Pranz: 100 g peste la gratar si orez cu legume fierte cat doresti

Cina: orez cat doresti plus 200 ml iaurt degresat.

Ziua 5

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale

Gustare: 2 oua fierte tari

Pranz: 200 g vita la gratar si orez cat doresti

Cina: orez cat doresti si doua portocale

Ziua 6

Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat şi 50 g cereale integrale

Gustare: 2 morcovi cruzi, mari

Pranz: orez cu legume fierte cat doresti

Cina: 100 g piept de pui la gratar si orez cat doresti

Ziua 7

Mic-dejun: o portocala si 2 oua fierte.

Gustare: 2 mere.

Pranz: orez cat doresti si 200 de grame de gratar de peste de apa sarata

Cina: orez cat doresti si o cana de iaurt degresat.

  •   2017-05-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Gabriela Ples

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu: Terapia moderna a transpiratiei excesive

Expertul Acasa.ro, dr Dana Maria Bratu, medic dermatovenerolog

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, dr Ruxandra Constantina: Cum ne racorim vara cu remedii naturale

Expertul Acasa.ro, dr. Ruxandra Constantina, medic specialist medicina de familie si apifitoterapie

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii