In cazul dietei cu un nivel scazut de carbohidrati (low carb), energia o vom procura din alte surse alimentare: grasimi (de preferat sanatoase) sau proteine.

“O dieta low carb exclude sau reduce la minim cantitatile din urmatoarele alimente: zahar si rude ale sale (miere, sirop de agave, sirop de artar etc.), faina si alte derivate din cereale (grau, orez, porumb) sau pseudo cereale (chiar si quinoa are multi carbohidrati), fructe (in special banane, pepeni, struguri), anumite legume (cartofii). Laptele dulce contine lactoza, zaharul din lapte, deci este exclus si el”, explica nutritionistul Cristian Margarit pe blogul personal.

“Diet low-carb pastreaza vegetale cu putini carbohidrati: salate si frunze, fasole pastai, broccoli, dovlecei, vinete, sparanghel, andive, fenicul si chiar fructele de padure, nucile, semintele oleaginoase, masline, avocado. Radacinoasele (morcov, telina, sfecla etc.) sunt permise, cu anumite limite. Alimentele de origine animala nu contin carbohidrati, deci sunt permise, in bloc: carne si organe, peste si fructe de mare, produse lactate (iaurt, branzeturi, urda), oua”, recomanda nutritionistul Cristian Margarit.

Sursa foto: dietdoctor.com

  •   2017-09-15
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Noutati de toamna in industria beauty. Ce beneficii are lipolaserul

Expertul Acasa.ro, Elisabeta Ratiu: Mierea si frumusetea din antichitate pana in prezent!

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, arhitect Silvia Teodorescu: Dusul la nivelul pardoselii. Cum previi inundatiile

Expertul Acasa.ro, Silvia Teodorescu, arhitect

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii