In cazul dietei cu un nivel scazut de carbohidrati (low carb), energia o vom procura din alte surse alimentare: grasimi (de preferat sanatoase) sau proteine.

“O dieta low carb exclude sau reduce la minim cantitatile din urmatoarele alimente: zahar si rude ale sale (miere, sirop de agave, sirop de artar etc.), faina si alte derivate din cereale (grau, orez, porumb) sau pseudo cereale (chiar si quinoa are multi carbohidrati), fructe (in special banane, pepeni, struguri), anumite legume (cartofii). Laptele dulce contine lactoza, zaharul din lapte, deci este exclus si el”, explica nutritionistul Cristian Margarit pe blogul personal.

“Diet low-carb pastreaza vegetale cu putini carbohidrati: salate si frunze, fasole pastai, broccoli, dovlecei, vinete, sparanghel, andive, fenicul si chiar fructele de padure, nucile, semintele oleaginoase, masline, avocado. Radacinoasele (morcov, telina, sfecla etc.) sunt permise, cu anumite limite. Alimentele de origine animala nu contin carbohidrati, deci sunt permise, in bloc: carne si organe, peste si fructe de mare, produse lactate (iaurt, branzeturi, urda), oua”, recomanda nutritionistul Cristian Margarit.

Sursa foto: dietdoctor.com

  •   2017-09-15
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Postelnicu Ionella Georgiana: Ce trebuie sa facem pentru ca dintii sa nu-si piarda stralucirea

Expertul Acasa.ro, dr Postelnicu Ionella Georgiana, medic specialist in implantologie orala, estetica dentara

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Acneea, o afectiune care nu trebuie ignorata

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.