Invata sa reduci riscul de cancer la san prin alimentatie

Categorii: Boli
Invata sa reduci riscul de cancer la san prin alimentatie

Cancerul de san este o problema din ce in ce mai frecventa in cazul femeilor trecute de 30 de ani. Acest lucru este cauzat de stilul de viata tot mai agitat, de stres, dar si alimentatie. Iata o lista cu alimente care te pot ajuta sa reduci riscul de cancer la san.


Fibre


Conform studiilor realizate de-a lungul timpului, o dieta cu un nivel crescut de fibre are puterea de a reduce riscul de cancer cu pana la 54%. Acest lucru pare a fi datorat substantelor active din fibre care actioneaza in intestine si elimina toxinele responsabile, intr-o anumita masura, de aparitia cancerului la san.

Consuma zilnic cereale integrale cu lapte si bucura-te de beneficiile pe care acestea le au atat pe termen lung, dar mai ales pe ermen scurt (regleaza tranzitul intestinal).
 

Alge


Consuma periodic alge. Un studiu realizat la Universitatea Harvard a demonstrat ca femeile care consuma alge sunt mai protejate impotriv cancerului mamar datorita substantelor active care se regasesc doar in acest aliment. Este adevarat ca algele nu au un gut tocmai placut, insa lista mare de beneficii face ca acest lucru sa fie doar un mic incovenient.
 

Legume verzi


Broccoli, varza de bruxeles, conopida si varza sunt doar cateva dintre legumele care contin sulf, elemente esentiale in lupta impotriva celulelor cancerigene. Consuma cat mai des aceste legume pentru a te proteja de cancerul de san. Desigur, de preferat este sa consumi alimentele neprepatate termic.
 

Redu consumul de alimente de origine animale


Carnea, laptele si ouale contin grasimi care au fost legate de aparitia cancerului de san. Pe de cealalta parte, pestele si grasimile din peste sunt mult mai bune in acest sens, asa ca te poti rasfata periodic cu o bucata de peste (evita-le pe cele care contin mercur).

De asemenea, grasimile animale cauzeaza anumite reactii chimice in intestine si convertesc astfel anumite particule in celule cancerigene care se pot pozitiona oriunde in organism.
 

Consuma mai multi acizi grasi Omega 3


Acizii grasi Omega 3 au nenumarate beneficii pentru sanatatea ta, insa in mod special acestia te protejeaza impotriva cancerului mamar. Cel putin acestea sunt rezultatele ultimelor cercetari realizate in Finlanda.
 

Produse recomandate
Autor: Corina Petrea
Data: 2012-01-16
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 1006 Lstar-icon Rating: 5
Adauga comentariul tau la articolul "Invata sa reduci riscul de cancer la san prin alimentatie"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Invata sa reduci riscul de cancer la san..." au citit si :
5 boli frecvente ale femeilor din ziua de azi

5 boli frecvente ale femeilor din ziua de azi

Femeile se pricep foarte bine la ignorarea unor simptome care le pot pune sanatatea in pericol. Lipsa timpului sau accesul la informatie la determina pe femei sa isi puna propriile diagnostice si sa se trateze dupa ureche. Din pacate, aceste metode nu functioneaza in cazul celor mai frecvente boli de care sufera foarte multe femei in aceasta perioada. Iata care sunt acestea. citeste mai departe »
Negru, noua moda in alimentatie

Negru, noua moda in alimentatie

In lumea modei, rochia neagra este o piesa clasica de rezistenta in garderoba, care nu isi pierde eleganta si prospetimea. In ultima perioada, si consumul de alimente de culoare neagra este pe val, tot mai multi nutritionisti recomandand beneficiile acestora. citeste mai departe »
Tratamentele cu estrogen maresc riscul de cancer la san

Tratamentele cu estrogen maresc riscul de cancer la san

O noua cercetare arata ca femeile care urmeaza terapii hormonale pentru o perioada mai lunga de 10 ani sunt supuse riscului de imbolnavire cu cancer la san. citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Concurs: Castiga cosmetice bio in valoare de 200 de lei, de pe Armelle.ro!
Stef Cosmina a comentat la articolul Concurs: Castiga cosmetice bio in valoare de 200 de lei, de pe Armelle.ro!

acum 1 ore, 35 minute, 49 secunde

Concurs: Castiga cosmetice bio in valoare de 200 de lei, de pe Armelle.ro!
cristina iacob a comentat la articolul Concurs: Castiga cosmetice bio in valoare de 200 de lei, de pe Armelle.ro!

acum 1 ore, 45 minute, 55 secunde

Concurs: Castiga cosmetice bio in valoare de 200 de lei, de pe Armelle.ro!
pnicoleta a comentat la articolul Concurs: Castiga cosmetice bio in valoare de 200 de lei, de pe Armelle.ro!

acum 2 ore, 27 minute, 45 secunde